#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 28.

Vollare Da vinci körömlakkok/ köröm matricák - vásárlási lehetőség, AKCIÓVAL!

Sziasztok!
Az előző post-ban írtam a vollare körömlakkról, amit nemrég próbáltam ki,
és eléggé pozitív csalódás volt. :)
Szerintem örök hívője lettem ennek a lakknak. Nem drága mégis tartós, és könnyen kenhető.
A lakk nagy meglepetésemre nem kínai, pedig csupa kínai holmi között találtam rá.
A körömlakk szerint Made in Eu. :D
( És ezt az egyik kommentelő is megerősítette az előző postomban :)  )

( Elvileg 350Ftért lehet kapni Eurós boltban ) 
Nálunk sajnos csak Aston, Flora lakkok vannak

A rózsaszínen kívűl még van pár lakk, amit nem mutattam meg, hogy milyenek.
A lakkok a következőek: 
Da vinci vollare: 0, 105, 108, 25, 21 -es kódúak 
(Képen balról jobbra)



A neten ezt a színskálát találtam. Sajnos nem teljesen tükrözik a valóságot, mert pl. a kék csillámos (105) körömlakkom sem hasonlít az itt lévő mintára. :D Élőben sokkal szebbek. 









2 megjegyzés :

  1. nem apróztad el :D
    az ilyen halványabb színektől azért tartok, mert párszor belefutottam, h 2 rétegben sehogyse fednek.
    De ahogy láttam, ez egész jó :)

    VálaszTörlés
  2. Igen én is vettem pár lakkot, ami még 3. rétegben sem volt túl jó. Főleg az Avonos lakkok -.-"
    ezzel szerencsére nincs gond. 2 rétegben szoktam felvinni, és szépen fed, gyorsan is szárad. :)

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...