#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 22.

Blistex - Raspberry Lemonade Blast ajakápoló teszt

Sziasztok!
Ezt az ajakápolót 3 napja vettem, úgyhogy már meg is fogalmazódott bennem egy teszt-es bejegyzés. 
Már sok bloggernél láttam a blistex-es teszt postot, és eddig csak jót mondtak róla, nem mellesleg olcsóbb is, mint a carmex, úgyhogy bátran megvettem a DM-ben. Utólag kiderült, hogy a Rossmann-ban most akciós -.-" Ja és a Tesco-ban is lehet kapni szintén 450Ft-os áron. 
Jellemző :DD


Na és lássuk a tapasztalataimat :)


  •  Az ára a Carmex-hez és a Labellóhoz képest elég kedvező, csak 450Ft. (A rossmannban most 399Ft)
  • Az illata isteni, de szerintem nem hasonlít a Málnás limonádéra :D
  • Reggel, ha felkenem, akkor kb még 2 óra után is érzem a számon. ( Az ízéről nem is beszélve)
  • Igen az íze iszonyatosan intenzív, eleinte ez kicsit zavaró is volt, de mára már megszoktam.
  • Este is bekentem vele a számot, és reggelre nem száradt ki úgy, ahogy szokott, szóval már megérte azt a 450Ft-ot
  • Színtelen, az állaga könnyen kenhető, nincs vele semmi probléma.
  • A csomagolása átlagos, jól záródik, ezzel sincs baj.



  • Egyedül annyi hátrányt tudok felsorolni, hogy az összetevők listája nincs magán a terméken. ( A dobozán biztos ott volt, csak azt már kidobtam. )


Lefotóztam azt is, hogy milyen a szám Blistex előtt és után :D 
Mivel színtelen így nem sok a különbség. :D


4 megjegyzés :

  1. Nagyon szeretem ezt az ajakápolót!

    VálaszTörlés
  2. most már én is imádom. :D Szerintem visszatérő darab lesz nálam :)

    VálaszTörlés
  3. Huhh, remélem tényleg nem hasonlít az illata a málnás limonádéra. A málnát nem szeretem semmiben sem, inkább cseresznye vagy eper párti vagyok. Eddig nem mertem kipróbálni a málna miatt, de akkor lehet beruházok rá... :)

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Én nagy málna fan vagyok, ezért is vettem meg, de sajnos tényleg nincs semmi málnaíze, se illata.
    Inkább olyan cukros valamihez tudnám hasonlítani, de semmiképpen sem málnára. : D (nyomokban érezhető a citrom)
    De, ha a nagyon erős illatokat és ízeket nem kedveled, akkor nem ajánlanám, de különben nagyon jó kis ajakápoló, én azóta is használom és imádom. : )

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...