#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 9.

Mostanában..

Sziasztok!
Mostanában nem igazán szoktam vásárolni kozmetikai cuccokat, de néhány körömlakkot azért beújítottam még a múlt héten azt hiszem. Csak most jutottam el odáig, hogy le is fotózom őket. :D Bocsi ^^
Az 1 eurós boltban vettem őket, 290Ft-ért 2db lakkot is kapunk.
Szerintem nem rosszabb a minősége, mint az essence lakkoknak. Nekem ugyan olyan gyorsan lepattogott ez is, mint az essence lakkjaim. :D A lakkok közül amúgy csak kettőt sikerült kipróbálnom. A nude, a lila csillámos, és a piros csillámos még későbbre marad, mert Zsani ugyebár megcsinálta a körmeimet a gél lakkal, ami kb 3 hétig rajta is lesz. De nem baj, legalább addig is meglepetés lesz, hogy hogyan néznek ki körmön. :D 



Hm.. ami még mostanság történt az a Valentin napi készülődés. Nemrég még úgy gondoltam, hogy én ezt most nagyon kihagyom, de aztán nem úgy alakult, úgyhogy készítettem a páromnak néhány csekélységet. Nem vettem semmit, én csináltam mindent, még a csomagolást is :) Még nem rakok fel róla képet, mert, ha megnézi a blogot, akkor le is buktam  :D


Holnaptól már nem leszek otthon, úgyhogy csak max. vasárnap tudok frissíteni. 
Persze ha írtok kommentet, akkor arra válaszolok :)
Hm.. más extra nem is történt mostanában.
Ja de! Elkezdett olvadni a hó. Jeeee! :D

CHU CHU! ^^

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...