#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 24.

Essence leárazás csalódás

Sziasztok!
Végre sikerült lemásznom ma reggel a dokihoz. Hazafelé jövet bementünk anyummal a Rossmann-ba, mert tudtam, hogy 300ft-os akciózás van. Tökre megörültem, mert már régóta ki akartam próbálni a fekete zselés szemhéjtust, ezért be is raktam a kosárkámba. A másik pedig 1000Ft helyett 300Ft-ra volt leértékelve a habállagú alapozó, nem kellett több, beraktam azt is. A harmadik nagy szerelmem a konfetti-s színes fedőlakk szintén 300-ért.
Állunk anyummal a pénztárnál, ez összesen 900Ft lett volna, erre mondja a nőci, hogy 2600Ft lesz. 




Nézünk egymásra, hogy most mi van? De hát 300 Ft akciós ki volt írva. :/
Aztán a nőci mondta, hogy csak azok akciósak, amik alatt közvetlenül van címke. 
Tehát az "essence fedőlakk akció 299Ft" felirat baromira nem az összesre érvényes, hanem csak 2db körömlakkra, amik kb. senkinek sem kellenek. xD
Az alapozó szintén nem volt akciós, csak is kizárólag a 08-as full barna, agyonszolizott arcbőrre való, érdekes nem? Pont az az akciós.. haha.. az se kell sok mindenik.. 
A zselés fekete tust amit még el is vinnének, szintén nem volt érvényes az akció csak és kizárólag a lilára. ( A tusok egy nagy kupacban voltak felhalmozva, tehát itt aztán végképp nem lehet tudni, hogy mi az akciós és mi nem.. ) Pf..
Ez az akciózás eléggé megtévesztő tud lenni, főleg, ha valaki sok dolgot vásárol és észre sem veszi, hogy drágábban veszi meg az adott terméket. Ez a "csak a címke feletti termék akciós" dolog hát nagyon etikátlan. Egy csomó cucc össze vissza volt keverve, szóval, ha a címke fölöttit is veszed meg, nem tuti, hogy az az akciós. Én azért az akció felirat mellé ugyanakkora méretben odaírtam volna, hogy ZSELÉS TUS AKCIÓ LILA!! vagy valami hasonló. :D De lehet, hogy csak én voltam ennyire szerencsétlen és nem figyeltem oda.. 
Úgyhogy, ha valaki megy vásárolni, vigyázzon, mert tényleg megtévesztő volt.
El kellett volna olvasnom alaposabban a kisbetűs részt, nem csak a nagy 299Ft akciós feliratot lesni :(
Most szomorú lettem. hüümm

8 megjegyzés :

  1. Szerintem nincs igazad, hiszen nagy betűkkel ki van írva, illetve sárga címkékkel is jelölve vannak az akciós termékek. Nem mellesleg rengeteg blogon olvashattad/láthattad a termékek listáját. A zselés tusból pedig a zöld is akciós. Amúgy meg meg kellene tanulni olvasni. Ne haragudj, nem bántásból írom, de én is a kereskedelemben dolgozom és a falra mászom ha reklamál valaki csak azért, mert nem tud olvasni. Ettől független kedvelem és olvasom a blogodat. Remélem nem bántottalak meg, nem volt célom. üdv: Kinga

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond, a véleményeket elfogadom természetesen. Nem bántódtam meg :D

    A bejegyzésben írtam is, hogy fel van tüntetve, hogy akciós az adott termék, csak nekem az nem volt logikus, hogy a fedőlakk akció címszó alatt miért csak 1-2 terméket értenek, amikor a polcon ott van még 5 féle fedőlakk ugyan abból a típusból. Nem vagyok nagy körömlakkos, szóval nálam a fedőlakk az fedőlakk, és nem gondoltam, hogy a lakkoknál csak az ezüst az akciós és a mellette lévő színes már nem az.
    Mellesleg mint írtam a termékek össze vissza voltak pakolgatva tehát én csak azt néztem, hogy melyik termék alatt van az akciós címke és kivettem. A 299ft volt kiemelve, szóval nekem meg sem fordult a fejemben, hogy színek szerint van az akciózás. nekem ez nem logikus. elvégre ugyan az a termék, és akkor miért csak a zöld lila az akciós amikor a fekete is ugyan az ?
    Én ezen voltam kiakadva, hogy tökre azok voltak akciósak, amik normális hétköznapi (nem extrém sminket kedvelő) embernek nem kellenek. Pl. zöld tus.. :/

    VálaszTörlés
  3. Ja amúgy sok blogot nézegetek, de a termékek listáját még nem láttam. Nem vagyok annyira nagy smink vásároló guru :D

    VálaszTörlés
  4. Meg tudom mi lehetett még a probléma.. a szokásos "akció felirat láttán elkap a vásárlási láz" című sztori lehetett még a baj. :D szerintem ezt sokan átéltétek már xD " akció akció gyorsan vegyünk valamit még el nem fogy jááhhááj"

    VálaszTörlés
  5. Azért csak azok a termékek akciósak, amik mert kivonják őket a forgalomból Pár dolgot nagyon sajnálok. :( De legalább így olcsóbban hozzájuk juthattam és addig is amíg elfogynak kereshetek más alternatívát.
    Így már logikus, hogy miért csak az adott színű termék kerül 300 forintba, nem árt kicsit jobban figyelmesnek lenni. Ezt én is úgy tanultam meg, hogy úgy jártam, mint te. De az eladó lány hihetetlenül kedves volt és segítőkész. :)Na azóta figyelem a színkódokat. Abban viszont igazad van, hogy nem jó dolog és megkavarja az embert az összevisszaság. :/ Sok vásárló úgy össze tudja barmolni a dolgokat... nem oda teszik vissza, felbontják belenyúlnak áhhh....

    VálaszTörlés
  6. igen a rossz helyre való visszapakolás zavart meg,(a színkódot meg egyáltalán nem vettem észre pedig elolvastam az akció feliratot, de valamiért csak az ár maradt meg, meg a termék neve) de az eladók itt is nagyon kedvesek voltak és megmutatták, hogy melyik színű cuccok akciósak. Nem reklamáltam meg semmi, csak tényleg megtévesztett. Az eladó mondta, hogy akkor kitörli a termékeket, rendes volt. Szétnéztem még utána, de végül is nem vettem semmit :( pedig olyan jó lett volna, ha abban a színekben is akciósak amiket én választottam. hüpp. T_T

    VálaszTörlés
  7. mi is jártunk így anyukámmal csak catrice márkával.. Kivolt írva nagy betűkkel,hogy akció csak éppen nem az a szín amit ő választott:) Odamentünk a pénztárossal megmutatta, hogy melyik akciós. Látjuk, hogy ez tényleg nem (amikor elhúzta azt sávot amire vannak írva az árak) Érdekes módon csak az akciós ár látszott az adott színeknél, többinél tábla eltakarva:)

    VálaszTörlés
  8. Amúgy igen, azt nem is említettem, hogy az akciós sáv itt is szintén el volt csúszva. Nekem kellett felemelnem azt a kis "polc" részt, hogy megnézzem, hogy mennyi az annyi. De hát még így sem találtam el az árat >.<

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...