#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 23.

NYC - smooth skin alapozó teszt

Sziasztok!
Ezt az alapozót a barátnőmtől kaptam, mondván, hogy neki tökre fölösleges.
Szerencséje van mert abszolút nincs zsíros bőre, de nekem meg szinte kötelező a púder használata.
Az árát sajnos nem tudom, nem is volt még NYC púderem, úgyhogy gőzöm sincs, hogy mennyibe kerülhet kb.-ra. 
A púder külsején nincs semmi különös, egyszerű NYC-es fekete külső, semmi csicsa. A szín Naturally Beige. 702A.
A belsejében tükör van, ami nálam plusz pont, mert utálom elővadászni a táskám aljáról a tükröt és utána még keresem a púdert is.. :D És 2 kéz nem nagyon elég a púder tartásához, felviteléhez plusz tükörbenézéshez. :D Nah ezt jól elmagyaráztam. Hehe




  • Jól fed, viszonylag sokáig fent marad. ( Bár az én bőröm extra gyorsan kifényesedik)
  • A tükör nálam, mint mondtam ++++ plusz pont.
  • A púder jól záródik, jó a csomagolása


  • A barátom azt mondta, hogy olyan, mintha lisztbe mártottam volna a fejem :D tehát szerintem inkább ecsettel lehet jól felvinni, nem pedig a benne lévő szivaccsal, mert tényleg nagyon sok rámegy az arcodra, ami már nem túl természetes hatású. 


A púderrel összességében nincs semmi bajom. Nem a legeslegjobb púder amit valaha használtam, de szerintem ez nem a púder hibája, hanem a bőrömé :D



2 megjegyzés :

  1. Olyan 900ft körül van. Én a Rimmel matt púderről szoktam át erre. A Rimmelest továbbra is nagyon szeretem, viszont drága és a NYC is tud ennyit. Számomra meglepő volt, hogy a NYC-is termékek ilyen jók. A felvitel bőr és arc forma függő, nekem a szivacskájával jobban fed :D
    Vegyes, és normál bőr típusra is ajánlani tudom, nekem elsősorban az egyenletes árnyalat eléréséhez kell és, hogy ne legyen mázolt hatású a sminkem.(száraz és normál típusú a bőröm, ezért arcápolós alapozót használok, ami kissé fényessé teszi az arcom)
    Mindenkinek ajánlom, hogy használjon púdert, ne az alapozóra, vagy magára a "zsíros" arcbőrére vigye fel pirosítót, bronzírót,barnítót, lightert, shimmert. :P
    Bár már vannak nagyon jó sok az egyben alapozók is, és szupi kis smink fixálók.

    Aranyos a blogod!
    Puszi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszi az árat. :DDD
      Én a cikk megírása után még 1-2 hónapig használtam a púdert, de aztán tényleg nagyon zavart, hogy eléggé "lisztes" hatása volt az arcomon. Mostanában az essence áttetsző porpúderét használom, mert az egyáltalán nem látszik, de mégis fixál és mattít. : ))


      Köszönöm a kommentet,
      és örülök,hogy tetszik a blogom ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...