#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 25.

Tegnapi egyszerű ezüstös sminkem

 Sziasztok!
Ritkán teszek fel sminkes képeket, de most hoztam nektek egyet.
Ezt hétfőn csináltam amikor lementem dokihoz.
A szemeimen kicsit látszik, hogy nem vagyok top formában, de azért próbáltam valamit összehozni.
A fényviszonyok még mindig nem túl tökéletesek a fotózáshoz. Megpróbáltam vaku nélkül is csinálni képeket, de úgy egyáltalán nem látszódott a szürkés csillogós smink :/
Vakuval meg kicsit plastic hatásúak a képek, de sebaj :D

(nagyon vakus kép egy kis kontraszttal)

Ez a kép szintén függönyt elhúzva, ablak elé kinézve készült, hogy jöjjön a fény. 
A smink még így sem jött ki teljesen, de ez már valami :D


( Ez pedig szimplán a szem smink, ezen talán látszik is valami :D 
Bár sötétből világosba való átmenet itt sem olyan hatásos, mint szerettem volna)

Kérlek Istenem, legyen már tavasz!!
Jobb fényeket kéreeeeeeeek! :D



Amiket használtam:

- Oriflame matte control alapozó (porcelain)
- essence csillámos szemhéjtus (dazzling silver)
- pretty shimmer powder (ezüstös por állagú szemfesték, németben vettem)
- essence szempillaspirál (maximum definition)
- lovely pirosító
- Nivea make up starter

6 megjegyzés :

  1. ahh nekem nagyon bejön :D én is próbálkozok ilyen ívű szemsminket csinálni, de aztán mindig ráhagyom és símára csinálom.. :/

    VálaszTörlés
  2. :D
    örülök h tetszik, ezt reggel félkómában csináltam pedig. Nem is lett olyan szép, mint akartam xD
    De dokihoz megfelelt.
    Amúgy azt tervezem, hogy több sminkes fotót fogok felpakolni, már ha érdekel valakit egyáltalán :D
    Régebben nagyon erős feketére festettem a szemem, szó szerint máz volt, most meg inkább naturálisabb vagyok. :D

    VálaszTörlés
  3. én is gondolkoztam mostanában rajta, hogy a reggeli sminkemet(szem!) lefényképzeme és elküldöm neked, de reggel annyira sötét van még és lámpánál meg nem olyan, mint természetes fénynél :S DE már nagyon érik bennem ez a gondolat :D

    VálaszTörlés
  4. ja és mivel szombaton lesz szalagavatóm, az ahhoz tartozó sminket majd tuti elküldöm :) ^^

    VálaszTörlés
  5. Küldjed csak :D szívesen fogadom a képeket, az emailemet meg tudod ^^

    VálaszTörlés
  6. Jah a szalagavatódhoz meg sok sikert ^^

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...