#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 23.

Oriflame málnás kézkrém + tusfürdő teszt

Sziasztok!
Ezeket az orfilames-es cuccokat még január elején kaptam évfolyamtársamtól. 
A decemberi újságból néztem ki ezt a két terméket. Az áruk sem volt túl drága, összesen 1000Ft volt.
Rólam tudni kell, hogy imádok mindent ami málnás illatú, ezért még szép, hogy megvettem őket. :D
A kézkrém 399Ft a tusfürdő 599Ft volt. 



Mivel Christmas Surprise a kézkrém neve, sanszos, hogy ezt a krémet csak télen lehet megvenni.
A tusfürdő is újdonság volt a számomra, még nem láttam soha az Oriflame újságban. 



Vélemények
(Christmas Surprise kézkrémről)

  • Állaga nagyon jó. Könnyen szétoszlatható
  • Gyorsan beszívódik
  • Az illata tényleg málnás, és nagyon sokáig érezhető.
  • Nem ragad utána a kezem, és zsíros hatása sincs.
  • A sok rajzolástól kiszáradt kisujjam széle teljesen puha lett tőle. ^^

  • Egyedül azt tudom rossz véleményként felhozni, hogy kár, hogy téli szériás termék. Én venném tavasszal is :(




Vélemények
(Natur Secrets málnás bőrradírozós tusfürdő)


  • A tusfürdő illata Isteni!! Imádom, annyira málnás :D
  • A radírozó szemcsék teszik a dolgukat. Kicsit szokatlan volt az a sok kis bogyó benne, de mára már megszoktam :)
  • Az illat sokáig érezhető rajtam. ( Ha nem fújom be magam parfümmel utána) :D
  • Az ára szintén jó.
  • Csomagolása praktikus, nekem mindig egy szörpös flakon jut róla eszembe. :D Legszívesebben meginnám. haha


  • Nem tudok róla rossz véleményt mondani o_O


 

Összegzésül: Mind a két terméket újra megvásárolnám. Csak jó tapasztalataim vannak róla. :)
Ajánlom mindenkinek őket ^^



6 megjegyzés :

  1. hát én a börradírozós tusfürdőben lévő szemcsékre azt hittem, hogy magok xD és tényleg olyan az üvege, mint egy szörpös kupáé.. >-<

    VálaszTörlés
  2. amúgy tényleg olyan mint a magok, még érzetre is :DDD nagyon poénos :D

    VálaszTörlés
  3. Málnás kézkrém van abban a sorozatban is, mint amiben a tusfürdőd van. Ugyanolyan málna és mentol illatú., és nem szezonális termék, mint a másik, mindig van. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huhh, volt belőle kézkrém is?
      Aww, akkor ez elkerülte a figyelmemet. : (
      Most is lehet kapni?

      Törlés
    2. Persze, most is lehet. A tusfürdője most maxi méretben van és akciós is. Meg még pár hasonló termék ebből a termékcsaládból. ^^

      Törlés
    3. Köszönöm az információt. Szét is nézek az online katalógusukban! ^^
      Imádom a málnás dolgokat. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...