#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 24.

Személyes + várható frissítések

Na sziasztok!
Elég nehezen tudom rávenni magam a frissítésre, de nem azért mert unom a blogot vagy ilyesmi, hanem mert nagyon fáj a szemem a monitortól. (-4es a szemem! O_O ) A másik dolog, hogy a gépem szó szerint ősrégi, és egyre hosszabb ideig tart a cikkek postolása. Állandóan lefagy :/ 
Megőrülök tőle. 
Most amúgy éppen laptop-ra gyűjtök. Remélhetőleg utána felgyorsulnak a dolgok. :D


De ez még a jövő zenéje, mert kb. csak a laptop árának a fele  van meg eddig., sőt még annyi sem. :D
Eléggé masszív gép kell nekem, hogy a rengeteg fotómat tárolja, meg vigye azt a sok grafikus programot. Pl. Illustrator meg ehhez hasonlóak. 
A laptop dologba még nagyon nem vagyok benne, annyira nem, hogy azt sem tudom, hogy milyen márka közt válogassak. Gondolom a laptopok közt is van olyan, mint a mobiloknál, hogy " húú ezt a márkát ne, mert rossz."
Aki régóta laptop használó, az tudna nekem ajánlani pár márkát? De olyat, ami tényleg strapabíró :D
Megköszönném! ^_^




A mai frissről csak annyit, hogy remélhetőleg még ma fel tudom pakolni az Egg összes cikkét.
200 körüli oldalszámú a magazin szóval, ez az ígéret nem 100%-os. 
Főleg, ha tv-zés közben elalszom. :D  T_T
A doki amúgy szerdáig írt ki, szóval ma még sokáig netezhetek. :D De szerdán már korán fekvés van O_O

15 megjegyzés :

  1. ha bika gépet akarsz, akkor az elég sokba fáj, de ezek megbízhatóak: macbook, vaio, dell, asus, acer, hp

    nekünk asus volt, de szegénykémnek szó szerint kettéállt a monitora :( a sok nyitogatástól elfáradt benne a zsanér :(

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, a dell-t és az asus -t már nézegettem korábban. Azok voltak nekem is a legszimpibb gépek.

    Na, de ügyes vagyok, nem a legbénább gépeket néztem ki. :D ez már haladás nálam, mert én ált. 100%-osan ki szoktam fogni a gagyi cuccokat. :D

    Nekem mindenképpen jó gép kell, mert fotózással foglalkozom és nagyon kell, hogy zökkenőmentesen tudjak netezni, és a programokkal dolgozni.

    VálaszTörlés
  3. Eni, a párocskám IT-s szakemberke, úh megkérdeztem. Egyébként én is elveszem a gépek között, h melyik a jó és mitől. De ez kb olyan, h a srácok se tudnának nagyon kiigazodni a púderek meg szemfestékek között :D

    Ezt válaszolta: "igazából ma bármelyik olyan gép megfelel az elvárásainak, amiben 4GB memória, és Core i3 vagy i5 proci. mondjuk ha van péze és nem fillérenként kell összekaparni akkor mindenképpen core i5 proci. az már elég tápos"

    VálaszTörlés
  4. :D hát jah, azért jó, hogy ők jobban értenek hozzájuk, mint mi. Tuti bevásárolnék valami gagyi gépet.

    Amúgy kb 150ezret szántam rá.. nem tudom, hogy annyiból ki fog e jönni.

    VálaszTörlés
  5. eztet választotta a szakemberem: http://ipon.hu/webshop/product/asus_x54hy_so85d/193650

    egyébként ez az iponos oldal nagyon jó és olcsóbb is vmennyivel a bolti áraknál.

    VálaszTörlés
  6. húh köszönöm a linket mondd meg neki :D Ahogy látom elég jóféle gépet választott. : ) szép darab a kicsike :D

    VálaszTörlés
  7. ja, nagyon ért hozzá :) és ennek ellenére kicsit se kocka (max a feje :D :))))

    mi lett a másik felhasználó neveddel?

    VálaszTörlés
  8. :D nah az akkor nagyon jó, itt nálunk szinte senki sem ért a gépekhez :D nekünk mindig a számítógép szerelőnk hozza a dolgokat. Najó egy picit értek én is hozzá, infóból érettségiztem.. de az nem nagy tudás :D főleg a mai technikákhoz.. :D


    A másik nevemen már nem tudok képet feltölteni, néha engedi, de már kiírta, hogy túlléptem a feltöltési határt ( 5giga)
    Úgyhogy néha ezen a néven, néha azon írok vissza, mert ezzel a felhasználónévvel nem tudok belenyúlni a blog testreszabásába, meg a megjegyzésekhez se. Ezen a néven csak bejegyzést fogok írni :)

    VálaszTörlés
  9. szóval te ilyen rucikban szerkeszted a blogod, mint a képen? :DDD jólvan vicc volt :P

    VálaszTörlés
  10. :D nem tévedtél sokat XD nagyon sokszor csak bugyiban meg egy férfi pólóban szaladgálok itthon, de ez titok xDD

    VálaszTörlés
  11. hűhűűűű, tudod milyen munkát hozott haza az embör?

    Itt figyel az az asus laptopka, amit linkeltem. Sajnos beteg, meg kell gyógyítani :]
    És állítólag már 130ért is lehet kapni.

    VálaszTörlés
  12. tényleg? húha és mi vele a baj? Mert ha hamar feladta, akkor más márka után nézek :D

    VálaszTörlés
  13. nem típus hiba, hanem csak konkrétan ez a gép nem volt jó. Az install után a a prtícionálással voltak gondook. De most már fut és jól működik :]

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...