#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 26.

TAG Vikitől :D

Sziasztok!

Így éjfél felé kitöltöttem egy TAG-et, ami tökre megtetszett. A TAG összeállítója Viki volt. :) Köszi!




A. Age (Kor):  Most leszek 20 éves 07.07-én :D

B. Best Friend (Legjobb Barát): Hát a legjobb barátom a párom is egyben, plusz még jó barátom a húga, Emese :)

C. Chore you hate (Házimunka, Amit Utálsz): Hm.. ez jó kérdés, mindet utálom. :D De a legjobban a polcok törölgetését. Annyi kacatom van, hogy több idő leszedni őket, mint áttörölni. Utálom! :D

D. Dreamhouse (Álomház): Valami nyugis hely legyen, mindenképpen kertes ház, de olyan kocka alakú, nem pedig ilyen tipikus cseréptetős. Mindenképpen legyen egy medence, és hatalmas ablakok amin nincs függöny. :D A tökéletes álomházam amúgy az ATB - I don'T wanna Stop szám videóklipjében szerepel! Imádom! Kiskorom óta ilyenről álmodom :D

E. Essential start of your day (Nélkülözhetetlen Reggelente): Hajmosás + Morning Show Balázsékkal :D Reggelizni nem szoktam, kávézni sem..


F. Favorite Color (Kedvenc Szín): ruhákban a fekete, de úgy összességében a türkizkék ^^


G. Gold or Silver (Arany Vagy Ezüst): Csak ezüst. Arany hozzám nem illik, és szerintem valakit öregít is..

H. Height (Magasság):  1méter 66cm :D

I. Instruments I play (Hangszer):  Semmilyen hangszeren nem tudok játszani, a kottát sem tudom leolvasni, gitárral próbálkoztam kb. 1 hétig aztán amikor sebes lett az ujjam vége abbahagytam :D Párom gitározik és azt imádom ^^

J. Job title ( Munkahely ): Háát tanuló vagyok, meg aktív blogozó :D


K. Kids (Gyerekek):  Szeretnék, és minnél hamarabb, de előre tudom, hogy kis hazánk ezt nem fogja nekem(nekünk) megengedni, mert, ha így haladunk, akkor valószínű, hogy még magamat sem fogom tudni eltartani.. Pedig úgy szeretnék "korán" szülni, hogy fiatalos, jófej anyuka legyek. T_T


L. Life is incomplete with( Az Élet Nem Teljes Nélküle): Párom nélkül, állatok nélkül, család nélkül, kozmetikai cuccok és szép füzetek nélkül :D

M. Music that you always listen to (Kedvenc Zene): nagyon sok van, főleg japán zenéket kedvelem, de most így kiemelni egyet nem tudok fejből hirtelen. :D Avicii - Levels száma nagyon bejön az biztos :D


N. Nickname (Becenév): Hát Encsi a leggyakoribb, más nem nagyon van.

O. Overnight Hospital Stays (Voltál Már Kórházban): Kiskoromban sokszor. Egyszer vittek gégehurut miatt (krup) utána sokszor voltam kórházban hasfájással. Aztán egy nyáron a Velencei tónál nekem ugrott és rám esett egy frizbis (nagyon dagadt) pasi. Akkor bevittek, hogy nem lett-e valami baja a gerincemnek. Szerencsére nem, de sokáig a cipőmet se tudtam bekötni..

P. Phobias or fears (Fóbia Vagy Félelem):  Iszonyatosan nagy pókfóbiában szenvedek. :D Még a legkisebbektől is nagyon félek xD

Q. Quote from a movie (Idézet Egy Filmből): Ha valaki találkozik az igazival, azt egyszerűen tudja. Másra sem tud gondolni. Ő a legjobb barátod és a lelki társad is egyben. Alig várod, hogy vele élhesd le hátralévő életed. Senki és semmi más nem fogható hozzá. (Így jártam anyátokkal)

R. Reason to smile (Ok A Mosolyra): Ha reggel puszival ébresztenek, ha valami akciós cuccot fogok ki, ha az állataim közül valamelyik bohóckodik. :D

S. Siblings (Testvérek): két féltestvérem van


T. Time you wake up (Mikor Kelsz): Suliban: 5:30 és 6:30, általában meg du. 1 órakor. :D


U. Underwear (Alsónemű): A drága baktériumok miatt kizárólag pamut bugyit tartom jó választásnak. Persze van pár "szexisebb" darab is.

V. Very important date this year (Fontos Dátum Idén):  Április 10.-én 3. évfordulónk Levivel :D


X. X-ray you’ve done ( Röntgen): Fogamat sokszor, mert fogszabis voltam, + röntgenezték már 2x is a gerincemet.


Y. Yummie food you made (Finom Étel, Amit Te Készítettél): Rakott tészta, Spenót :D

Z. Zoo animal (Állatkerti Állat):  tigris, leopárd, pingvinek xD


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...