#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 23.

Nivea Make up Starter

A következő termék tesztem alanya a Nivea Make Up Starter arckréme. 
Ezt is kb 2 hónapja használom rendszeresen, úgyhogy megérett a bejegyzés :D
Erről is már írtam régebben egy cikket Itt. 
Ez egy 50ml-es kiszerelés. A krém tömör üvegben van benne, mint már megszokhattuk 
a Garnier arckrémeitől. Az ára 1000-2000 Ft körül mozog, anyum akciósan 999Ft-ért vette 2 hónappal ezelőtt a Tescoban. Ezt az arckrémet nem  SOHA nem vettem volna meg szerintem, ha az egyik női magazinban nem próbálom ki a termékmintát. : D Nem is tudom melyik magazinban volt, talán a Glamour-ban. 2 használatra volt elég a mintácska, de nagyon megtetszett.  A krém azt ígéri, hogy 1 perc alatt beszívódik a bőrbe és már sminkelhetünk is. Elvileg a krém 2 fajtában található meg, normál/vegyes bőrre és száraz/érzékeny bőrre. Na ezt még én mondjuk így nem láttam feltüntetve a dobozon, és a boltokban se láttam még 2 fajtát belőle, de aztán ki tudja.. :D




  • Tényleg 1 perc alatt beszívódik. El sem hittem :D
  • A bőröm egész nap és tényleg egész nap puha volt és olyan selymes ^^
  • Az illata fincsi krémes, nem zavaró.
  • Sokáig elég mert egy nagyon pici krém elég a teljes arcra
  • Az állaga fura, nem teljesen krémes, inkább vizes, könnyed
  • Az alapozóm több ideig fent marad, ha előtte bekenem vele az arcom.

  • Észrevettem, hogy amikor a folyékony alapozót elkenem kézzel az arcomon, akkor kicsit elkezd a krém is peregni, így most már általában ecsettel viszem fel az alapozót. 

 

A krém nagyon tetszik. Egész nap puhának érzem a bőröm, úgyhogy nálam ez nagy pozitívum, mert nekem általában hámlani szokott az orrom. Ha elfogy szerintem megint meg fogom venni :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...