#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 14.

Haul + termék teszt ( Gliss Kur)


Sziasztok!
Ma Tesco-s zsákmányokat és egy termék tesztet hoztam magammal. Igazából a termékeket nem én vettem, hanem a drága anyukám. :) Jól meglepett vele, nem számítottam rá, de nagyon örülök ^^.

 Az egyik termék a Garnier-től a Pure Active ExfoBrusher nevezetű terméke, amit már szerintem mindenki ismerhet a Tv-reklámokból. A Garniert eleve szeretem, úgyhogy remélem, hogy nem fog csalódást okozni. Ezt a terméket többszöri blogos "dícséret" alapján szerettem volna megvenni, ezért is említettem otthon anyának, hogy majd egyszer kipróbálom, és most tessék, itt van a kezemben. :)
A bőröm szerencsére így lassan 20 felé kezd javulni, már ami a pattanásokat illeti. De sajnos, ha nincs semmi pattanásom, a bőröm még így is a kombinált kategóriába esik, néhány helyen csillog, néhol meg hámlik, szóval elég rossz minőségű bőrtípusom van. :(  Egyedül a "piros" napokon szokott előjönni egy-két olyan patti, ami 2-3 hétig sem múlik el nyomtalanul, úgyhogy majd meglátjuk, hogy mit tud ez a kis szépség :)
A termék azt ígéri, hogy segít eltávolítani az elhalt hámsejteket, csökkenti a faggyúfelesleget és azonnali mély tisztító hatás. Kíváncsian várom az ígért hatást. :D
Ha elfogy, akkor beígérek előre egy termék tesztet, hogy nekem mennyire vált be. 



A másik termék a Nivea Visage Make up Starter nevezetű terméke, amit szintén úgy választottam, hogy az egyik női magazinban volt egy termékminta belőle. A mintát 2 napig használtam és teljesen megvoltam vele elégedve. Tényleg 1 perc alatt beszívódik és már lehet is felpakolni az alapozót meg mindent. Nagyon puha volt tőle az arcom már 2 használat után is. Remélem ez a termék sem fog csalódást okozni. :) Ebből is tervezek majd egy termék teszt bejegyzést, ha elfogyott. 




Az utolsó termékem a Gliss Kur Hair Repair terméke, ami egy hajregeneráló balzsam. Folyékony keratin komplex, száraz, töredezett hajra feliratút vettem meg, mivel a hajvégeim hajlamosak a töredezésre. Tulajdonképpen nem is annyira a töredezettség ellen vettem, mert, mint tudjuk az eltört hajvégeken semmilyen csodaszer nem fog javítani csak az olló. De, akkor miért is vettem meg a terméket? Hát ez tök egyszerű! A termék még ezek mellett ígér egy olyat, hogy "könnyű kifésülhetőség". Nah, de nem lövöm le a poént. A többi jöjjön a Pro - Kontra termék teszt résznél.



Gliss Kur Termék teszt




  • Illat: Az illata nagyon jó, és nem csak ennél a fajtánál. (narancssárga) Használtam már a rózsaszín változatot is, annak is nagyon jó volt az illata. A samponom nem illatozik ennyire, mint ez. Egész nap érezhető a hajon. Imádom!
  • Könnyű kifésülhetőség: Ezt ígéri a csomagolás, és láss csodát, még a balzsamtól se tudom ilyen jól kifésülni a hajam. Amikor elfogy ez a termék, akkor komoly bajban vagyok, mert nélküle nem tudom kifésülni a hajam, annyira hajlamos a gubancolódásra. Lehetetlen volt eddig teljesen kifésülni a hajamat, pedig tényleg mindenféle balzsamot kentem már rá. Úgyhogy, aki reggel kifésülési gondokkal küzd, annak nagyon ajánlom.
  • Csomagolás: Egyszerű, könnyen kezelhető, semmi csicsa, minden klappol. A kupak jól zár, semmi gond vele. 

  • A termék azt ígéri, hogy javítja a belső és külső sérüléseket. Eleve bukott ez a dolog, mert amit kívül látunk hajat az valójában már az "elhalt" rész, tehát a hajra rakhatsz bármit kívülről, az a belsejét nem fogja javítani, és ez nem csak erre a termékre vonatkozik, hanem bármelyikre, ami ezzel a reklámfogással kecsegtet. Egyedül ami javít a növekvő hajon az a normális, egészséges étkezés, és a fontos vitaminok, pl. omega3. 



Összességében a Hair Repair jól szerepelt.
Én mindenkinek nagyon ajánlom a terméket.

Ti használtátok már valamelyik terméket a 3 közül?
Mik a tapasztalataitok? 

2 megjegyzés :

  1. Hali!
    Én használom ezt a Gliss Kure Hair Repair egy ideje és én teljesen megvagyok vele elégedve,ahogy te is írtad elég nehéz nélküle már kifésülni az amúgy is hosszú gubancos hajamat. Én mindenkinek ajánlom.Végre valami ami,ha nem is mindent,amit ígért,de legalább egy részét a fő részét megtartotta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh, hogy ezt a kommentet miért nem vettem észre. xD
      Szenya blogspot.

      Hát igen én azóta is használom a gliss kure termékeket. :)
      Nemrég a feketét is kipróbáltam az Oil repairt, az is jól teljesített. ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...