#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. jan. 18.

Megjelent a új Sailor Moon kontaktlencse!

 

Ismét új Sailor Moon cucc van a Japán boltokban, ez pedig a Sailor Moon ihlette kontaktlencse. Japánban a legelterjedtebb a színes kontaktlencse viselése, és mivel tavaly óta mindenki Sailor Moon Crystal lázban ég, csak egy ügyes marketinges ötlete hiányzott még, és így jött létre az új SM kontaktlencse. 

A lencsék 5 különböző mintában és színben jelentek meg. Ezek mind pasztellszínek egyébként. A minták a harcosokat jelképezik. A lencse mintázatának nagy részét a karakterek fülbevalói ihlették. 
Sailor Moon-nak a félhold motívum, Jupiter-nek a rózsa, Mars-nak a csillag és végül Vénusz a nevéből a szív motívumot kapta. Merkúr tündér valamiféle absztrakt mintát kapott. 
Igazából azt az egyet nem értem, hogyha már Sailoor Moon lencsék, akkor miért nem az adott karakter szemszínéhez igazították a dolgot. 5-ből 3 stimmel is, viszont Vénusz és Sailor Moon sárga lencséjét nem igazán értem. Én úgy gondolom, hogy ha valaki nagy SM fan, akkor szeretne ugyan olyan színű óriási nagy szemeket, mint a kedvenc karaktere, emiatt Usagi kontaktlencse szemszíne nekem kicsit csalódás. 

 Egy pár kontaktlencse ára 2,484 yen (Kb.:5500Ft) , és felbontástól számítva 1 hónapig használhatóak. Nem vagyok benne biztos, de ha jól láttam csak dioptria nélkülit fognak árulni, így sajnos a szemüvegesek, mint én, nem tudják hordani. *szomorú* 
Január 27-én fogják forgalomba hozni. Sajnos csak Japán üzletekben/bevásárlóközpontokban lesz kapható, mint pl: Shibuya Udagawa, Nagoya Chuo, Village Vanguard.

Online pedig itt lesz kapható: http://www.sho-bionlinestore.jp/html/page68.html


Ti mit gondoltok ezekről a lencsékről? Viselnétek valamelyiket? 

Forrás: http://natalie.mu/


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...