#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. jan. 11.

Képáradat a 2014-es évből │Évösszegző személyes bejegyzés



Sziasztok! Ilyenkor újév kezdetekor mindig mindenki ír egy kis évösszegző bejegyzést, amit én eddig halogattam, de most pótolnám is, képek és kommentek formájában. : )
Mivel rengeteg kép van, így a tovább gomb megnyomása után láthatjátok is őket. ^^




▼ Vincent nyulam idén is rosszcsont volt. Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. :D 
Imádom a kis lükét. 


▼ Egy csomó fotós alkalmazást töltöttem le. Ennek eredménye ez a két kép. :D 
Egyébként az én telefonomon játékot nem sűrűn találnátok, csak fotós alkalmazásokat, de azt rengeteget. :D A jobb oldali képen pedig egy holdacskás nyaklánc található, ami az év végén jött meg külföldről, ez volt az egyik karácsonyi ajándékom saját magamnak. :D


▼ A bal oldali képen nem az van aminek látszik. :D Saját magamat leptem meg egy gyűrűvel. Licitálós volt, és azt hiszem 300ft körül volt. Szerintem teljesen megérte. ^_^
Jobb oldal:  karácsonyfánkból egy pici részlet. :)


▼ Jobb: Műszempilla próbálkozás 2.0
Bal: Kövirózsák az erkélyünkön. 


▼ Bal: Gyönyörűséges nyaklánc ebayről. Sajnos a lánc része iszonyat rossz, úgyhogy idén szerintem átszerelem egy jobb láncra, ami nem törik meg 2mp alatt. 
Jobb: Saját gyártmányú mézeskalács sütijeim. ^^ 


▼ Bal: Szintén egy újabb statement nyaklánc. Idén nálam ezek a nyakláncok vitték a pálmát. Egy egyszerű felsőt is remekül feldob. Imádom őket <3 
Jobb: Próbálkozás a barnulással. ( Nem sikerült, örökre hófehérke maradok xD )  


▼ Bal: Újabb Mondo cikk, ezúttal Sailor Moon témával. 
Jobb: Első Japán márkájú kozmetikumom. 


▼ Bal: Az évet ezzel a hihetetlenül szép Dolce Blocco naptárral kezdtem. Azóta is imádom. Teleragasztgattam képekkel, úgyhogy mini naplóként is funkcionál. :)
Jobb: Random kirakatfotó. Annyira szép volt, hogy muszáj voltam lefotózni. :D


▼ Bal: Tavaly januárt így kezdtük, idén nem valószínű, hogy lesz ekkora havunk már. Bár kitudja. 
Jobb: Karácsonykor voltak nálunk tesómék, és a két rosszcsontot elvittük pár órára játszózni. :D


▼ Bal:Kancho iszonyatoszan fincsi japán keksz, belül csokitöltelékkel. ^^
Jobb: Random fotó rólam. :D


▼ Bal: Az idei év illata nálam a Puma Animagical volt. ^^ 
Jobb: Drága páromtól kaptam ezt a szép rózsát az évfordulónkra. :)


▼ Voltunk tropicariumban is barátommal. 
Nagyon régen voltam utoljára. Talán 12 éves koromban. :D Nagyon jól éreztük magunkat. Ritkán csinálunk közös "elmenős" programot, de ez extra jól sikerült úgy érzem. ^^


▼ Ismét egy kis tropicarium. ^^


▼ Bal: Új pénztárca névnapomra. 
Jobb: Közös sütögetés, bográcsozás szülőkkel, szomszédokkal. 


▼ Én nyertem ezt a csodálatos Revolution palettát, amit azóta is nagy szeretettel használok. ^^ Nagyon szép színei vannak. <3


▼ Bal: Befogadtunk egy picike sünit, aki elvesztette a szüleit. Nevelgettük pár hétig aztán egy kertes házban élvezi a saját kis helyét azóta is. :) Ha jól informálódtam most pont téli álmot alszik. 
Jobb: Szüri cicám már 19 éves, és nagyon imád a parkettán napozni. :D 


▼ Bal: Az idei évben ezt a képet használtam a legtöbb helyen avatar-nak. :D
Jobb: Eltört a régi zsebtükröm, így kellett egy másik. Ezt a cukiságot kaptam végül. ^^


▼ Bal: A drága barátom ezzel a látvánnyal lepett meg a 22. születésnapomon. Saját kezűleg csinálta a sushikat, és az imádott csokitorta volt a desszert. ^^
Jobb: Most már 5 és fél éve vagyunk együtt. :)


▼ Állathadsereg otthon. Szerintem a nyulam azt hiszi a macskára, hogy ő az anyja. Mindenhová követi. :D A macskám fején pedig az értetlenség egyértelmű jele látszik. " Vajon ez meg milyen állat lehet? " 


▼ Bal: Idén egy csomó mangával sikerült bővülnöm, hála a sok melónak. ^^
Jobb: Kirándulni voltunk az erdőben. 


▼ Az idei ősz 2 képben. 


▼ Bal: Valami hihetetlen finom pizzát tudok sütni. Annyira jól kikísérleteztem a tésztát, hogy oda meg vissza vagyok tőle, hogy hogyan tudtam ennyire finom pizzát sütni. :D Imádjuk a csípőset barátommal így a pepperoni kihagyhatatlan róla. ^^
Jobb: Hostess munkám során találkoztam ezzel a kis csöppséggel. ^^


▼ Bal: Rózsa barátomtól. :)
Jobb: Összerendeltem egy csomó különböző pillát idén. :D


▼ Az év elejét kőkemény edzéssel töltöttem, egészen nyárig. Utána megint elbuktam. :D 
És most plusz 5 kg vissza is jött, amit sürgősen le kellene adnom. >.<
Pedig olyan jó fogyókúrás kajákat találtam ki. hüümm. Kár érte.  


▼ Több hétig ebben a Riomare-s szerkóban flangáltam jó pár nagy áruházban. :D
Valaki felismert esetleg? xD



▼ És végül az idei év kedvenc fotós "termése". 



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...