#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. jan. 5.

Újévi mini nyereményjáték


Sziasztok!
Elég sokan lájkoltátok a nyereményjátékot, így ma már el is indítom nektek.
Tényleg csak egy apróságról van szó, ahogy írtam is. 
Ezek eredeti Japán körömmatricák pici reszelőkkel, amiket Japánból kaptam, 
és gondoltam egy-két matricával meglepek valakit. + egy pici meglepetéssel, ami még titok. ^^ 
Csak 3 feltételt kell teljesíteni a játék részvételéhez!
Facebook-on és itt is lehet jelentkezni kommentben!

A körömmatrica használatáról itt olvashatsz: 
 http://www.japan-trend.hu/2014/12/korommatrica-hasznalata-egyszeruen.html

Feltételek: 
1) Like-old a https://www.facebook.com/FashionInJapan facebook oldalt. 
2) Kövesd a blogot valamelyik platformon! 
(ha nem működik a link, akkor a www.japan-trend.hu weboldalon, 
a lap legalján találjátok a "Feliratkozás a webhelyre" gombot. 
3) A véglegesítéshez írj ide kommentet. 
Pl: Szeretnék jelentkezni 
XY néven like-oltam a FB oldalt 
XY néven követlek Bloglovinon/Google-n


Megosztani nem szükséges a játékot, de megköszönöm, aki mégis megteszi. ^^

A játék időtartama: január 5 - január 19.: 21:00 óráig
A játékban Magyarországon élők vehetnek részt. (posta miatt)

8 megjegyzés :

  1. Szia! Pöszmöszként követlek a Bloglovin'-on, és imádom a körömmatricákat :P

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha valakinek nincs facebookja az tud valahogy jelentkezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ha nincs facebook-od, elég csak Bloglovin-on, és itt a Google form-on követni, és így te is teljesítettél 2 dolgot, így nem kivételezés a többiekkel szemben. : )
      Remélem így jó lesz neked is ^_^
      Annyit kérnék, hogy kommentben majd írd le, hogy milyen néven követsz.

      Link: http://www.bloglovin.com/en/blog/3179728
      Google: http://tinyurl.hu/r18j/

      Törlés
  3. sziaa:) Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Petra Toldi néven likeoltam a facebook-os oldalad és szintén Petra Toldi néven követlek Bloglovin-on.
    Köszi a játékot!:))

    VálaszTörlés
  4. Szia! Szeretnék én is jelentkezni ^^ Soyfon Uguchi néven like-oltam a FB oldalt, és ezen a néven követlek Bloglovinon/Google-n is. Köszi a játékot~ ^^

    VálaszTörlés
  5. Halihó! Annie! :)
    Már régóta követem a blogod, és most szeretnék én is csatlakozni a nyereményjáték versenyzőihez! ^^
    Követlek bloglovinon és facebookon 'Geiger Barbara' néven.
    Köszi a lehetőséget! =^-^=

    VálaszTörlés
  6. Szia, szeretnék jelentkezni :) Szepes Dóra néven likeoltam facebookon az oldalt, bloglovinon pedig Odry néven követlek.

    VálaszTörlés
  7. Szia Annie!

    Életemben először játszok a blogoddal! :)
    Ugyan ezen a néven, Mészáros Henriett-ként likeoltam az oldaladat is és persze felvettelek ide is a követési listámra!
    Köszönöm szépen a lehetőséget!
    Sok sikert a továbbiakban! :) ^^

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...