#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. jan. 10.

Daiso Japan - Charcoal mask│Mitesszer eltávolító szenes arcmaszk


Sziasztok! 
Régen volt már termék teszt bejegyzés, mivel nem igazán vásárolok ázsiai kozmetikumokat, a többi dolgot meg már nem éreztem annyira idevalónak, mint annak idején, amikor elkezdtem a Review bejegyzéseket. A mai napon viszont a DAISO csak Japánban kapható márkájáról lesz szó, pontosabban a szenes, lehúzható arcmaszkjáról, ami már kb. 4 hónapja van meg, így tudok róla normális véleményt írni.

 Minta a kézfejemen. Bal: folyékony állapotban  Jobb: megszáradt állapotban

A Daiso márkát már elég régóta ismerem, és mindenképpen ki szerettem volna egyszer próbálni mivel rengeteg jót hallottam róla, nem beszélve arról, hogy ez Japánban és itthon is elég olcsó márkának számít. Ezt a mostani arcmaszkot is potom 700ft-ért kaparintottam meg Ebay-ről, ami szerintem egy 80 grammos termék esetében elég jónak számít.

Az összetevői nem valami szépek, így nagyon nem is erőltettem a heti használatát. A javaslat szerint egész arcra ajánlatos, én azonban ezt eddig 1x mertem megtenni. Általában csak az orromra használom.

Összetevők listája a termék hátoldalán

Összetevők listája
Water, Disodium Edta, Microcrystalline cellulose, Xanthan Gum, Magnesium aluminium silicate, Polycinyl alcohol, Charcoal powder, Alcohol, PEG-60 Hydrogenated castrol oil, Buylparaben, Parfum, Morus Alba lead extract, Coix Lacryma-Jobi MA-YUEN Seed extract.

Most térjünk is át a tapasztalataimra. 
A termék lehetne sokkal, de sokkal jobb is, ha már ennyi mérgező cucc van benne. Nem tudom, hogy csak az én orrom ragaszkodik-e ennyire a mitesszerekhez, vagy tényleg nem tud "erőt" kifejteni a maszk miközben húzom le, de azt vettem észre, hogy csak a nagyon pici pelyhes szőrszálakat tépkedi ki, bár nekem abból sincs túl sok. Nem értettem, hogy mit csináltam rosszul, de a kis feketeségek sehogy se akartak lemászni az orrocskámról, így kipróbáltam máshogy is a terméket. Forraltam vizet és jó 10 perc gőzölés után vetettem be a kicsikét. Ezzel a módszerrel 30%-al jobban is teljesített, de számomra még ez sem volt túl meggyőző, ugyanis nagyon minimális erőkifejtéssel a maszk után is még bőven voltak feketeségek az orromon. Tényleg nem kell általában agyon nyomnom az orrom ahhoz, hogy kijöjjenek, mert nagyon tágak sajnos a pórusaim, ezért pláne nem értem, hogy az a sok pozitív vélemény, amit olvastam neten róla, hogyan terjedt ennyire el, mert nálam abszolút nem teljesít úgy, ahogy elvárnám egy ilyen maszktól. Eddig még a kis fehér orr tapaszok is jobban tették a dolgukat, és azokon legalább lehetett látni, hogy ki is szedett jó pár mitesszert. Ha számokat kellene mondanom, akkor a sima tapaszos módszernél 100 mitesszerből 60-at szed ki, ez a DAISO maszk pedig 100-ból 20%-ra teljesített csakis gőzölés után. Végül a termék másik feléről is beszélnék, azaz a lehúzhatóságáról. Teljes arcon a maszkot elég nehéz levakarni a képünkről, itt sajnos a lehúzhatóság teljesen megbukik. Én nagyjából csak dörzsöléssel tudtam leszedni a maradékot pedig langyos vízzel lemostam. Ha csak az orromon használom, akkor valamivel egyszerűbb, néha egészben is sikerül lehúznom a maszkot, ha nagyon sokat rakok rá. Ennek viszont hátránya, hogy lassan szárad, és a termék is gyorsan elfogy.

 Masszív feketeség a flakonból. Szerencsére víz hatására könnyen feloldódik

Ezek ellenére nem biztos, hogy feladom a Daiso márkával való kísérletezést, mert valóban nagyon olcsó cuccaik vannak. Bár mostanában egyre jobban hajlok inkább valami koreai termék megvásárlására. Majd meglátjuk. : )

Addig is a mitesszer elleni küzdelmet nem adom fel, így megrendeltem Ebay-ről ezt a kis kínzóeszközt kb. 200Ft-ért, ami remélhetőleg könnyebben megküzd velük. Sajnos nyomkodás közben a körmöm mindig beleépül az orromba, ami nem szép látvány, szóval remélem ezzel a kis eszközzel megoldódik ez a gondom is. :D 

 Kínzó eszköz, ami remélhetőleg valóban nem sérti fel a bőrt


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...