#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. márc. 21.

Astor Fruity Scent körömlakk - 088

Sziasztok!
Az előző bejegyzésben már közhírré tettem az újonnan vásárolt Astor lakkot.
Ez a 088-as példány. A képek sajnos este készültek, és  nem teljesen reális az a szín, amit a fotó vissza ad. A képen nagyon rózsaszínesnek látszik, pedig valójában a bordó szín dominál. Kb, mint az érett cseresznye színe.  Anya szerint, a körme kifestése után cseresznye illatot érzett, elvileg  ez a lakk illata. :D 
Én megszagoltam az üvegből a lakkot, de azon semmi nem érződik. :D A körmét is megszaglásztam, de azon sem éreztem semmit. :D Na mindegy ez rejtély marad, na de most jöjjenek a képek. :)
( A képeken anyukám szerepel, úgy irigylem, hogy erős körme van, olyan szépek grr.. :D )


Anyum szerint a körömlakk nagyon jó. Imádja az Astor lakkokat, mert tartósak, nem kopnak gyorsan. ( Pedig ő főz, mos, takarít xD ) Bátran ajánlja mindenkinek. Azért 2 réteg nem árt belőle.

5 megjegyzés :

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nekem narancsosban van, én is nagyon szeretem, annak száradás közben van némi illata.:)

    VálaszTörlés
  3. És azon is van ilyen kis gyümölcs jel? Mert, ha te is éreztél illatot, akkor azt hiszem kezdek hinni anyumnak :DD

    VálaszTörlés
  4. Igen, van, de tényleg csak száradás közben érzik.:)

    VálaszTörlés
  5. dejóó, lehet, hogy én is kipróbálom, most már kíváncsivá tettetek :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...