#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. márc. 22.

Meglepetés Interjú Mao-val! - Egyenesen Japánból írt nekünk! *.*

Sziasztok!

Már beharangoztam, hogy hamarosan elkezdődik egy új bejegyzés sorozat, méghozzá interjú formájában. Mivel a blogom témája Japán, így arra gondoltam, hogy ezzel a kezdeményezéssel egyedi véleményeket kaphatunk a japán lányok szokásairól, kedvelt termékeikről. Na meg ez így sokkal személyesebb is, mint a sok magazin amiket feltöltök. :D Nem igaz?
Az első interjú alanya egy nagyon aranyos, 20 éves Japán leányzó, akit Mao-nak hívnak ^_^  Vidéken él, Tokió mellett. Nagyon szereti a divatot, úgyhogy nagyszerű alanya volt az interjúnak! ^_^
Ő jelenleg is kint él Japánban, és 31 kérdéssel kifaggattam őt a sminkelési szokásairól, öltözködéséről stb. Angolul szoktunk beszélni, de a kérdéseket és a válaszait lefordítottam nektek. Ha valakinek kell az angol verzió, akkor szóljon és felrakom :D  Remélem tetszik ez az új cikk sorozat. 
Kíváncsi vagyok, hogy mit szóltok hozzá. :)
Na, de most jöjjenek a kérdések! ^^





1) Hány alkalommal mosod/tisztítod meg az arcod naponta? 
Kétszer egy nap

2) Milyen a bőrtípusod?
Kombinált

3) Milyen hidratálót használsz?
Victoria Secret testápolót

4) Van vagy volt már pattanásos a bőröd?
Igen, volt.

5) Milyen alapozót használsz?
Chanel

6) Mit gondolsz a műszempillákról?
Nagyon jó dolog, gyakran használom!

7) Milyen márkájú szempillaspirált használsz?
Maybelline

8) Milyen sminkeszközöket használsz a sminkeléskor?
Sminkeszközök? Semmi különöset...

9) Mi a kedvenc szemhéjfestéked?
Kate ( Ez egy Japán márka )

10) Használsz szemceruzát vagy folyékony szemhéjtust?
Folyékony szemhéjtust használok

11) Milyen szín/színek tetszenek egy sminkben?
Barna sminkek

12) Mi a kedvenc rúzsod?
Chanel rúzs

13) És a szájfényed?
Szintén Chanel 

14) Mi a kedvenc pirosítód?
Nincs semmi különös

15) Hol vásárolod a sminktermékeidet?
Nagyáruházban

16) Melyik az a termék amit nagyon utálsz? 
A színes kontaktlencséket

17) Melyik az a sztár akinek szerinted mindig jó sminkje van?
Rina Fjii, Keiko Kitagawa és Blake Lively

18) Milyen gyakran sminkeled magad?
Minden nap, naponta kétszer. 

19) Elhagytad valaha úgy a lakásodat, hogy nem voltál kisminkelve?
Igen




20) Mi a kedvenc kozmetikai márkád ( egész világon )
Maybelline, Chanel, Dior

21) Mi a kedvenc kozmetikai márkád ( csak Japán )
Kate és Jill Stuart

22) Mi volt az utolsó termék amit vettél?
szemhéjfestéket és rúzst

23) Nevezz meg egy terméket amit soha nem fogsz használni
Színes kontaktlencsét 

24) Milyen eszközt használsz a hajadra?
Hajgöndörítőt

25) Mik a kedvenc körömlakk márkáid?
Jill Stuart és Paul és JOE

26) Milyen színű lakkokat kedvelsz?
Világos rózsaszínt, halvány lilát

27) Mit gondolsz a BB krémről? Te használod?
Szerintem jók és használom is.

28) Milyen gyakran veszel új ruhát?
4 havonta

29) Mi a kedvenc divatmagazinod?
Vivi magazin

30)  Milyen típusú ékszerek a kedvenceid?
Haj kiegészítők, gyűrűk, nyakláncok

31) Mi a kedvenc ruhaüzleteid? 
Japán: MIIA, Antie Rosa, LAgunaMOON és Jill STUART
Nemzetközi:  Forever21, H & M és a GAP






Köszönet a válaszokért Mao-nak! ^^

6 megjegyzés :

  1. Ez mennyire jó:) Még több ilyet! Hol ismerted meg Mao-t? :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, örülök, hogy tetszett ^^ akkor már megérte zaklatnom szegényt az interjúval. :D
    Amúgy egy külföldi chat-es oldalon ismertem meg :)
    Lehet, hogy a következő interjú alanya egy fiú lesz :D még nem tudom :D

    VálaszTörlés
  3. hogy lehet az h minden japo csajszi egyencuki?? *_* :)

    VálaszTörlés
  4. háhá :D nem tudom XD de ez bennem is felmerült már. :D mondjuk én a japán srácokkal is így vagyok >< :D

    VálaszTörlés
  5. 5 évig éltem kint, hát mindent mondhatunk,csak azt nem hogy egyencukik!

    VálaszTörlés
  6. Mázlista vagy, hogy kint élhettél :)
    Én szerencsére eddig csak aranyos japánokkal találkoztam/beszélgettem :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...