#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. márc. 21.

Az új tavaszi ballonkabátom

Sziasztok!
Ezt a kabátot múlthéten vásároltam egy akció keretében. :D 
A Tesco-ban vettem, F&F márkájú. 6000Ft lett volna, de a netről letöltött kupon miatt, csak 5ezerbe került. Nagyon sokáig ódzkodtam a ballonkabátoktól, mert meggyőződésem, hogy csak a vékony lányokon mutat jól. Egyszer élünk, megvettem, nem érdekel, ha dagadt vagyok benne, de tetszik. na :D
Fekete színben is tetszett, de mivel a hajam is fekete így inkább ennél a világos barnás árnyalatnál maradtam. 
A szobámban utálok fotózkodni, mert ki-be járkálnak és így nem tudok feloldódni a kamera előtt, úgyhogy csak ilyen részlet képeket hoztam, meg pár béna tükrös képet. :D Haha


2 megjegyzés :

  1. Dagadt?? Muhahaha... más örülne, ha így nézne ki! :) Nagyon jól áll, remélem, sok örömödet leled majd benne!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de aranyos vagy ^_^ nagyon szépen köszönöm!
    Mostanában minden nap felveszem, bár ma is olyan meleg volt, hogy megsültem benne. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...