#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. márc. 4.

Rózsaszín szívecskés körmök / Hime gyaru style

Sziasztok!
Ezt a körmöt még csütörtökön csináltam, de  nem volt rá idő, hogy lefotózzam, úgyhogy ez a mai napra maradt. Kicsit látszik már a kopás, de nem vészes. :) 
Mostanában nagyon rákaptam a rózsaszín/nude lakkok használatára, de holnap egy sokkal feltűnőbb körmöt mutatok nektek. : ) Nem tudom miért, de hozzám a Hime gyaru stílus áll a legközelebb, persze nem öltözködöm úgy, de a körmeimen szeretem hordani. Oké, azért nem annyira extrémen űzöm a körmös ipart, mint a japánok. (Gondolok itt a hatalmas műkörmökön lógó mütyürökre ) :D  Én egy kicsit lájtosabb verzióval is beérek. 
A körmömről csak annyit, hogy, mint mondtam folyamatosan tesztelgetem a Da Vinci Vollare lakkokat.
Ez a gyöngyházfényű rózsaszín 21-es kódú Vollare lakk. 
Szerintem nagyon szép színe van.A gyöngyház hatás minimális, nem zavaró. 
Én nagyon szeretem a lábkörmeimen hordani, mert olyan visszafogott és elegáns :)
A lakkról nem tudok rosszat mondani, minimális lepattogás volt rá jellemző a 4. napon, de ez nem is csoda mert tegnap a párommal aranygaluskát csináltunk. Még a diót is mi törtük hozzá. :D
Na szóval elöljáróban ennyit a körmömről, most jöjjön a kép :)
Na, hogy tetszik?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...