#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. márc. 5.

Fekete - kék csillámos körmök


Sziasztok!
Ezt a körmöt tegnap este csináltam. Egy sima fekete lakk szolgált alapnak, majd erre vittem fel 2 rétegben a Vollare kék csillámos lakkját. Sajnos megint abba a hibába estem, hogy késő este kezdtem neki, ami azt jelenti, hogy ma reggelre száradt meg teljesen, aminek sajnos a körmöm látta kárát. :D Benne van sajnos a párnám lenyomata. Na mindegy. A sok csillám elveszi a figyelmet.
Napsütésben nagyon szikrázik, tökre tetszik :D

Na és nektek hogy tetszik? :)


2 megjegyzés :

  1. Sztem szép, nekem nagyon tetszik. :D Én is szeretem így megcsinálni a körmeimet. ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia. :) örülök, hogy tetszik ^^ Köszi

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...