#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. márc. 19.

Daily Report / Mai napi beszámoló - Garnier BB krém vélemény és egy kis meglepetés

Sziasztok!
Gondolom mindenki kiélvezte a 4 napos hosszú hétvégét. :D Főleg a sulisok. Én már csütörtökön el is mentem itthonról, ezért is állt meg a blog frissítése. Most viszont pótoltam pár újsággal. Raktam volna még fel többet is, de szokásosan kiírta, hogy megtelt az album, úgyhogy most várok, megint. :D  Előbb utóbb megint helyre jön. Mindig ez van... 
Na mindegy. 





Az egyik ok amiért írok ma nektek, az a Garnier BB krémről alkotott véleményem miatt van.
Én még csak azt a kis teszt terméket próbáltam ki, amit a Joy-hoz lehet kapni. A párom húga adta oda nekem, mivel ő már megvette a sötétebbik árnyalatot, az újságban pedig a világos volt.
3 napra volt elég a tasak amit kaptam. 
Az első nap élesben teszteltem le egy buli keretében.  :D  
Először  megszaglásztam, mivel többen írtátok, hogy erős illata/szaga van.
Szerintem nem. :D Nekem kellemes volt az illata. Sok Garnier terméket használok, ez is olyan "Garnieres" illat. 
Szerintem egyáltalán nem erős és zavaró. 
Azután kinyomkodtam a tasakból, és mintha egy krémet kennék az arcomra fel is kentem szépen. Az állaga is krémes, nem olyan sűrű mint az alapozómé. A színe kicsi sötét volt a bőrömhöz, de mindegy, mert pár percen belül igazodott a bőröm színéhez.  A felvétele tényleg egyszerű, könnyen eloszlott, nem volt maszkos hatása, nem volt vele (még) baj.
A baj csak ott kezdődött, amikor 20 perc után sem akart a fényesség eltűnni. Mivel nekem gyorsan zsírosodik a bőröm, ez a hatás nagyon nem jött be, sőt. Indulás előtt gyorsan felvittem egy kis púdert az  egész arcomra, de még így is éreztem azt az "olajos" krémet. Aznap este is többször kellett púdereznem, hogy ne legyen olyan fényes az arcom. Nagyon szerettem volna, ha beválik nekem ez a termék, de azt kell, hogy mondjam, hogy nekem ez nem ér meg ennyi pénzt. Az alapozómat is nagyon egyszerű felvinni és az legalább mattosít is. Úgyhogy örülök, hogy nem vettem meg. Megkíméltem magam egy rossz vásárlástól. 
Amúgy szerintem száraz bőrűeknek nagyon hatásos lehet, de zsíros/kombinált bőrre  nem való.
Mivel nagyon szeretem a Garnier termékeket, örülnék neki, ha bővítenék a BB krémüket, bőrtípusnak megfelelően. 
Hát így összességében ennyi lenne. 
Természetesen elhasználtam az egész tasakot, 3 esélyt kapott, de nem nyert :)




A másik hír amit meg szeretnék osztani veletek az az, hogy hamarosan egy interjúval fogok nektek kedveskedni. Hogy kivel? Az még titok :) De annyit elárulok, hogy a blogom témájához köze van. :D Az interjú témája természetesen a sminkek, sminkelés és a divat. :)
Remélem örülni fogtok neki. ^_^






7 megjegyzés :

  1. nagyon tolják most ezt a garnier BB-t, de kb olyan szar lehet, mint a többi garnier cucc.

    Sztem a japán kis barátnődről van szó?! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen szerintem is túl nagy felhajtás lett körülötte, no de sebaj. :D Én adtam neki esélyt nem vált be.
    Amúgy nincs bajom különösebben a garnier termékeivel. Van egy kréme pattanásokra, amit már 2 éve használok és nagyon jól szuperál. :D



    Jaj de kis szemfüles vagy, :D hát persze, hogy róla van szó :) Hamarosan jön az interjú és a kép róla ^^ ( már, ha engedi, hogy felrakjam ) :D

    VálaszTörlés
  3. Olyan szar lehet??? Azért ez elég sértő, attól még hogy neked nem jött nem gondolod, hogy más szeretheti? Ez egy elég paraszt hozzászólás volt, már ne is haragudj..

    VálaszTörlés
  4. Annie: és ezt a csodakrémet miér nem osztod meg? *-*
    Hát persze, h szemfüles, szemmel tartalak ;)

    Zsanett: ha ezt nekem írtad,
    Igen, sztem szar, de ezért miért kell besértődni?
    Ha neked jó, örülj neki, kalap-kabát-csókolom.
    Én nem hergelném magam ilyen apróságokon :)

    VálaszTörlés
  5. Zsanett: hát igen paphu-nak igaza van, ha neked bevált, akkor tényleg örülj neki, kár ilyen apróságokon fennakadni. Ami másnak szar az valakinek tökéletes. Ilyen az élet, nem vagyunk egyformák.


    Paphu: Oké hamarosan Írok róla. Igazából annyira beépült a minden napi pattanáseltávolító hadműveletembe, hogy már el is felejtkeztem róla. :D De akkor majd írok róla. :D

    VálaszTörlés
  6. Eleinte annyira odavoltam érte! (kettőt is vettem)
    Mostmeg már azon gondolkozom kinek adjam el!
    Normál bőrre tökéletes lehet, azoknak szerintem kitünő választás :) De nekem zsírosodik a böröm rendesen úgyhogy újat kell keresnem... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ezzel a termékkel sokkal pórul jártak. Nekem az essence "Bb"-je nagyon bejött, úgyhogy nem éri meg ennyi pénzért megvenni még az új olajmentes változatot sem. Szerintem..

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...