#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. márc. 22.

HELP! Budapesti lányoktól kérnék segítséget/információt!

Sziasztok!
Már sok bloggerinánál láttam, hogy vettek pár dolgot az új essence szortimentből. Tegnap bementem az Allee-ba, de az új dolgoknak még csak a közelét sem látni. :/  Azt szeretném kérdezni, hogy aki budapesti az hol találkozott már az új essence cuccokkal? Engem főleg a kétvégű szemhéjtus és az új alapozó érdekelne. :)
Jah, és a Móricz zs. körtér közelében, mert sajnos a WestEnd felé nem lesz időm elmenni. 
Előre is köszi nektek ^^

6 megjegyzés :

  1. Igen, ez engem is érdekelne;-)

    VálaszTörlés
  2. remélem megkapjuk valakitől a választ, hamarosan. :D Tökre azt hittem, hogy az ilyen bp-i nagyáruházakba jön meg a leghamarabb, de úgy látszik tévedtem :/

    VálaszTörlés
  3. én ma az árkádban és az arénában jártam, mindkét helyen volt...de ahogy látom, ezek igencsak kiesnek Neked :(

    VálaszTörlés
  4. sajnos igen : ( egyik sincs közel sajnos hmm.. lehet, hogy bekukkantok megint az Allee-ba, hátha feltöltötték azóta. Bár kétlem.
    ( Jah, amúgy az érdi Stop Shop-ra lennék kíváncsi, hogy ott van-e már, hátha érdiek is olvasnak :D )

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok, én jó sok helyen megfordulok és úgy kellett összevadásznom az új dolgokat, úgyhogy nem olyan könnyű megszerezni őket. A kétvégű tus miatt vagy 5 üzletet végigjártam. Talán a kisebb Rossmanokban kellene próbálkozni, mert ott kevésbé fosztják le és már ki is került.

    VálaszTörlés
  6. Hm, akkor majd elnézek holnap a mi Rossmannunkba. Vidéken lakom, hátha itt még nem kapkodták még el a cuccokat. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...