#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. márc. 21.

Eper színben pompáztam + sulis életképek

Sziasztok!
Én is eléggé rákaptam a színes farmerekre, bár régen sem állt távol tőlem ez a dolog, ugyan is, van lila, kék, királykék farmerem is. Ezek közül sajnos a lila nagy rám :(
 Pedig nagyon tetszik a színe. Alig volt rajtam 2-3x talán. Ha valakit érdekel, megvételre, megmutatom, hogy milyen. :D


A párommal  Tesco-ban vásároltam múlt héten, mert nagyon szerettem volna egy eper színű farmert ( nem Pink! ) és szerencsémre rá is találtam a legeslegjobb színre. Nagyon imádom. F&F márkás.
 Egy gondom van vele, hogy pamut anyagú, és hiába vettem meg a méretemben, nap végére kinyúlt az egész. :/  3400 Ft volt, nem tudom, hogy vettetek e ilyen nacit, és ha igen, tapasztaltatok-e ilyet nála, vagy csak én vagyok szerencsétlen... :D 
Amúgy az a poén, hogy az öltözőben épp hogy be tudtam gombolni, picit látszottak csak a hurkáim , de barátom mondta, hogy vegyem meg mert úgyis fogok még fogyni. Erre másnap olyan, mintha 2 számmal nagyobb nadrággá változott volna. Főleg a combomnál és a fenekemnél lóg, de iszonyatosan. :/ 
Úgyhogy el vagyok keseredve. Hosszabb pólóval viselem, hogy ne látszódjon annyira, hogy nagy rám, de azért  kényelmetlenül érzem magam benne, pedig az anyaga, fogása nagyon jó a nadrágnak. Hm nah mindegy. 


Szóval a mai napon "fagyi" lettem. :D Ezt így egyben nem látjátok, mert a kabátot nem tudtam lefotózni, de nagyjából úgy festettem ma, hogy eper színű nadrág, fekete gombos pulcsi (hosszított) és rá egy krémszínű ballonkabát. :D Tiszta fagyis. : D háhá
Ja és képzeljétek el, hogy anyum volt DM-ben és vett két lakkot. Egy Lovely lakkot ( Nr 294 ) és egy Astor lakkot, aminek állítólag meggy illata van. XD Anya most festette ki a körmét az Astorral, úgyhogy lehet, hogy hamarosan rakok is fel róla képet. 


Na szóval a Lovely lakkról annyit, hogy anya mondta, hogy vissza akarja vinni, mert nem olyan a színe a körmén, mint ahogy az üvegben mutat. Én meg mondtam, hogy jó jó vidd vissza, azért kipróbálom az egyik körmömön, hogy mégis milyen színű. Láss csodát, szinte megegyezett a nadrágom színével, úgyhogy le is stoppoltam magamnak a lakkot. :D  Még jó, hogy ilyen anyukám van <3 hehe


A képekért előre is elnézést, nem szoktam ilyeneket csinálni, de 3 óra festés órám volt, és egész órán kattingattam a telefonommal össze vissza. :D
Ilyen életképszerűség lett. :D Betekinthettek egy sulis napomba. Remélem tetszik.
Jajj, és képzeljétek el, most vettem észre, hogy a lábszáram iszonyatosan ki van száradva. Annyit vakartam, hogy már tiszta vörös az egész. Pedig nekem egyáltalán nem szokott száraz bőröm lenni. Még télen se volt ilyen. Nem értem :/  
Ja a lovely lakkról is teszek fel majd jobb minőségű képeket. Az Astor lakk pedig  hamarosan jön egy új post keretében. :)

Puszipáá
( * Elkapja anyukáját egy köröm fotó érdekében muháháhá *gonosz kacaj )



 "Profi" eszközök :D 


Készülődés :D 


( Osztálytársam, alias Niki akvarell remekműve :D )
U.i.: Nem tudjuk, hogy mit szed, hogy ilyet lát  x'D
Niki, ezért szeretünk ^_^  <3



 Rózsááás gyűrű :D



2 megjegyzés :

  1. Tetszik ez a színes farmer, de én is így jártam kettő hagyományos kék F&F-es farmerrel. Lógnak rajtam :/ Lehet, hogy egy számmal kisebbet kell belőlük venni? *.*

    VálaszTörlés
  2. Tényleg te is így jártál? :O
    Hm.. nem tudom mi lehet vele, de érted ezt a farmert is alig mertem megvenni, mert amikor összegomboltam be kellett húznom a hasam és kicsit a hurkámat is kinyomta, >< de párom hatására megvettem, erre tessék.. :D mintha egy 41-42es farmer lenne a 38-as helyett. Nem hittem el, komolyan. :D pedig az ára is olyan jó volt.. :(

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...