#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 19.

Valaki HELP!

Sziasztok!
A blogom kiírta, hogy túlléptem a Picasa webalbum feltöltési kvótáját.
Szerintetek, ha a picassa-ban törlöm az eddig feltöltött dolgokat, akkor a blogomról is el fognak tűnni? :/

http://japan-trend.blogspot.com/2012/01/nyalcsorgatos-kepek-csajoknak-azsiai.html?showComment=1325961253342#c3984623384809962973

Pl. ebben a bejegyzésben szereplő képeket kitöröltem a Picassa-ból.
Ti még látjátok?

9 megjegyzés :

  1. nah egy hónapja én is így jártem, nekem volt egy régebbi másik blogom. A lényeg, hogy van egy picasa web tárhelyed ahol a képeid vannak. Onnan kell törölni a régieket mert addig nem tudod az ujaklat feltölteni. a felhasználóid fiokod beállításainál tudsz belépni oda

    VálaszTörlés
  2. hm, reméltem hogy ez lesz a megoldás, mert felmentem a picasa.com-ra és ott kijött az összes eddig feltöltött képem, és ott egy albumot bátortalanul kitöröltem, mert nekem az volt a logikus hogy ha onnan törlöm akkor a blog-ról is eltűnik mivel ugye össze van kapcsolva a picasa a bloggal. De ha azt mondod, hogy töröljem nyugodtan, és utána tölthetek is tovább akkor oké megnyugodtam h ilyen könnyű a megoldás, csak nehogy tényleg eltűnjenek a képek :D akkor tuti sokkot kapok

    VálaszTörlés
  3. de még hogy látom... :P pont a szexi és néhol lányos képeket kockáztattad? xDDD

    VálaszTörlés
  4. :DD igen mert ez volt az első album a picasa-ban amiben viszonylag kevés kép volt.
    Egy Nail max magazint amiben kb 160 kép volt, nem mertem megkockáztatni.

    VálaszTörlés
  5. nah jolvan asszem most lövöm fejbe magam.
    Eltűntek a képek amiket kitöröltem Picasa-ból.
    Legalábbis a körmös képek. Ezt nem értem komolyan.
    WÁWÁWÁW

    VálaszTörlés
  6. ja pont ezt akartam írni, hogy a novemberi nail up magazin képek eltűntek :S

    VálaszTörlés
  7. és akkor most mi lesz? mert ezeket meg lehet keresni és visszatölteni, de helyre ugyanúgy szükség lesz.. 1 blognak csak egy picasa-s albuma lehet?

    VálaszTörlés
  8. hát ezek is eltűntek...

    VálaszTörlés
  9. igen ez most egy nagy pech, eddig az az ötletem, mint írtam már az új bejegyzésembe, hogy nyitok egy új email címet és felveszem a blogomra szerkesztőnek és hátha úgy engedni fogja a feltöltést o_O

    Imádkozzatok értem!

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...