#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 21.

Helyzetjelentés

Sziasztok!
Holnap estefelé fogok hazaérni, mert még a páromnál vagyok.
Gondolkoztam, hogy hogyan lehetne megoldani ezt a picasa dolgot, mert mint láttátok a kitörléses módszer nem jött be, mert eltűnt egy csomó kép a blogról. Nem is tudom, hogy mik tűntek el pontosan, eddig Jeni jóvoltából tudom, hogy egy körmös magazin tűnt el. Ha valaki még találkozik eltűnt képekkel az a chat-en vagy valahol jelezze nekem légyszi, hogy ne kelljen átnézzem 700 bejegyzést. :D
Szóval most eddig az az ötlet, hogy csinálok egy új gmail címet és valahogy megosztom a blogot azzal a címmel, így talán fogom tudni tovább szerkeszteni. Úgyhogy ne lepődjetek meg,ha nem Annie néven fogok visszaírni :D



A másik hír, hogy végre sikerült nekem is megszereznem az essence limitált kiadású kézkrémjét.
Pontosabban a csoki-málnás sütiset. A másik kettő illata nekem annyira nem jött be.
Az epresnek kicsit mű illata volt, és a kedvenc gyümölcsöm a málna szóval egyértelmű volt a választás. 
Az ára nem vészes, csak 399Ft, ami tök korrekt, mert a csomagolása is nagyon igényes meg tetszik is az egész krém. De erről majd külön tesztben fogok írni, szóval nem lövöm le a "poénokat". :D



Amúgy most éppen kicsit betegeskedem. Ma már hőemelkedésem is volt. Próbálok nem beteg lenni, mert nem akarok kimaradni a suliból,mert elég nehéz a rajzokat pótolni. A másik meg, hogy hétfőn már edzés van és azt sem akarom kihagyni. Még mindig nagyon bosszant ez a hülye picasa dolog. Nem tudom, hogy ki találta ezt így ki, de biztos nem volt normális .. -.-"




Egész héten szállingózott nálunk a hó, valamikor pár napig meg is maradt egy vékony hóréteg. 
Én a suli miatt Bp-n a Móricz-on szoktam mászkálni, de amikor leesett a hó és mentem a körtéren át, alig tudtam menni annyira csúszott a cipőm a hótól. Nagyon rossz az a köves szakasz. Ha hó van rajta baromira életveszélyes ott átmenni. Főleg, hogy a buszról egyből arra lépsz rá, csodálkoznék, ha még nem esett el ott senki.
Na mindegy, ennyi a gyors kis bejegyzésem. Szurkoljatok, hogy meg tudjam csinálni ezt a picasa-s dolgot. 
U.i.: Jeni láttam, hogy sok komit írtál, de sajnos mennem kell már, de holnap válaszolok mindegyikre :)

Puszi nektek!

5 megjegyzés :

  1. nos mivel holnap úgy is megyek rossmanba szétnézni akkor már megnézem hátha van-e még ilyen kézkrém :)

    VálaszTörlés
  2. Nah elvileg ez az új email címem amiről tovább fogom szerkeszteni a blogot.
    Az egyetlen hátulütője a dolognak, hogy csak és kizárólag a bejegyzéseket engedi szerkeszteni :/
    A honlap design-hoz egyáltalán nem tudok hozzányúlni.. hmm

    VálaszTörlés
  3. Jeni: szerintem tuti, hogy van még, de ha nincs, akkor less szét DM-ben is, én ott vettem :)
    Lehet hozzá kapni ilyen cuki recept füzetecskét :D

    VálaszTörlés
  4. receptfüzetet? :O amúgy én neten amikor utána néztem, láttam hozzá aütis gyűrűt is O.o hogy most az konkrétan ahhoz volt-e ajándékba vagy +pénzért lehetett-e, arról már fogalmam sincs
    mostantól kicsit módosítottam a nevemen, az eredeti írását használom :) bocs ha nem megy a leírása xD

    VálaszTörlés
  5. Hm, a dm-ben nem láttam gyűrűt :/ pedig lehet megvettem volna. A sütis receptfüzet is muffin alakú, és a kézkrémek mellé van berakva, ingyen el lehet őket vinni. :D
    Majd csinálok képet róla a tesztes cikkemhez.

    - A neveddel nincs gond, van Dzsenifer ismerősöm, megszoktam már a dzs-s írást :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...