#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 28.

Edzés eredmények - 3. hét

Sziasztok!
A hét végére ígértem az edzéses bejegyzéseimet. :)
Most méretkeztem nemrég.
Egye fene, nem szégyellem, hogy mennyi volt a kezdő méreteim. Most jutottam odáig, hogy nem érdekel, hogy mennyi voltam, csak hogy mennyi sikerült :) 
Tőlem aztán nyugodtan felhasználhatják a rosszakaróim az adatokat. :D Nem érdekel :D
Na szóval először is a méretek:

A kezdet  (2012.Jan.11.)

-Has: 86cm
-Csípő: 100cm
-Comb: 60cm
-Kar: 34cm

Mai mérés: (2012.jan.28.)

-Has: 79cm  ( -7cm)
-Csípő: 88cm ( -12cm)
-Comb: 58cm (-2cm)
-Kar: 32cm (-2cm)


Összességében meg vagyok elégedve az eredménnyel. 
Mint mondtam különösebben nem fogyókúrázom, csak lemondtam a nasikról. A sok csokit meg chipset felváltotta a joghurt és egy kis puding. Csokit csak reggelre csomagolok a suliba, hogy legyen egy kis energiám. Megeszem a kis csokimat reggel és azzal el vagyok.
Általában éh gyomorra edzek, mert mire hazaérek a suliból már megyek is edzeni 2 órát.
Utána hazajövök, és vacsizok, de nem nagy adaggal, + anyummal rendszeresen eszünk 2-3 gerezd fokhagymát. A kiló nem nagyon akar lejjebb menni, de nem is érdekel az most.  Egyedül amiben változtatnom kellene, az a vízivás. Ugyanis nagyon kevés vizet iszok. Edzés alatt is csak fél liter megy le, meg suliban is fél litert iszok kb.  
Hát így egyenlőre ennyi lenne a gyors edzős bejegyzés.
Remélem van olyan olvasóm, akit ez inspirál. 
A többi fogyókúrázós/edzős társamnak meg sok sikert és kitartást! 
Gondoljunk a fürdőruhás nyárra :P
Puszi ^^

2 megjegyzés :

  1. hát hajrá, nyárra símán meglesz ;) + ha teát vinnél suliba, az nem csúszna jobban? ajánlom a zöld teát vagy pl vannak "fogyasztó" teák is

    VálaszTörlés
  2. :D köszi, sajnos nem szeretem a teákat :(

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...