#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 25.

Mai események + köszönetnyilvánítás

Sziasztok!
A mai napomról olvashattok most egy kicsit. (elvégre ez egy blog :D )
Na szóval. Tegnap este elég későn feküdtem le. ( Hajnali 2kor) Úgy terveztem, hogy kihasználom az utolsó suli mentes napomat és jó sokáig alszom. Ez nem jött össze, mert a drága nyulam már rázta a ketrecet "reggel" 10kor, hogy ki akar jönni. Felkeltem, adtam neki enni, kiengedtem, de végül úgy kiment az álmosság a szememből, hogy nem tudtam visszaaludni. Bekapcsoltam szokás szerint a gépet, és felraktam az EGG magazin cikkeit. ( Remélem tetszik mindenkinek ^^) 
Olyan 1óra felé elkezdtem álmosodni, úgyhogy bedőltem az ágyba és megnéztem egy filmet az HBO-n. Valmi kutyás film volt.. :D Marmaduke vagy mi volt a kutya neve. Nem annyira rajongok az állatos filmekért, de ennél valahogy leragadtam. Megpróbáltam szundizni is egyet, de anyum is bemászkált a szobámba szóval nem ment a dolog. ><"



3 órakor elmentem lezuhanyozni edzés előtt, majd olyan fél 5kor már tapostuk a futópadot anyummal. :D
Megint sikerült 2 órát edzenünk, úgyhogy nagyon elfáradtam.
Megint méretkeztem, és még mindig -9cm -nél tartok a hasamnál. :/
Valamiért megállt a centi, viszont kilóban fél kilóval megint könnyebb vagyok, ami azért jó dolog. 
Nem célom a drasztikus fogyás szóval ez a 2 hét alatti 1,5 kiló ez szerintem elég szuper, főleg úgy hogy nem különösebben diétázok, csak nem eszek nassolni valót. ( hazudok mert reggel benyomok egy csokit azért :D )





Edzés után hazajöttem , csináltam valami kalóriamentes vacsit, utána meg hívott a drága párom ^^
Ma nem tudott nethez jönni, úgyhogy inkább felhívott. Milyen kis figyelmes így 3 év után is :D  Imádoom! 
Erről jut eszembe. Valentin nap. Még mindig nincs ötletem, hogy mit vegyek, vagy milyen programot csináljak. Ti mivel készültök? Segítsetek! O_O




A másik amiben kikérném a véleményeteket, hogy szeretnétek-e, hogy egy videó formában bemutassam a szobámat? ^^ Ez az ötlet kb. 2 hónapja  motoszkál a fejemben, már zenét is kerestem hozzá, ami illene a szobám stílusához :D 
DE! A legfontosabb dolog, amit meg kell jegyeznem, hogy már 
**17.000 **
 a blog nézettsége! O_O 
El sem hiszem, komolyan.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki olvassa a bejegyzéseimet.
Külön köszönet Dzseninek és Paphu-nak, akik aktív kommentelők a blogomon!
Már nagyon érik egy nyereményjáték, csak legyen végre egy kis "zsebpénzem". 
Egyből megyek bevásárolni a nyereményjátékra. Már úgy szeretném! *.*
Még egyszer köszi mindenkinek, mindenkit imádok, nagyon aranyosak vagytok egytől-egyig! :D
Jóéjt nektek! ^^

CHU CHU 



12 megjegyzés :

  1. annyira cukik ezek a képek :D

    VálaszTörlés
  2. :DD köszi, kb órákat keresgélek a neten, hogy ráakadjak egy két jóságra :D

    VálaszTörlés
  3. ó, engem is beleírtál, de cuki :)))
    A súlyzózós kép olyan aranyos :)

    Nekem is a next mission az lesz, h a kommentekbe is lehessen szmájlikat tenni.
    És van nyuszid, jajj :)

    VálaszTörlés
  4. :D hehe persze, hogy beleírtalak ^^
    A súlyzós kép az tökre tipikus nálam :D szerintem ugyanígy nézhetek ki én is közben xD


    Huuh ha rájössz, hogy hogy lehet kommentbe is smile-t rakni, azonnal szólj! :D

    A nyuszimról van ám kép az "About me" menüpontban :D

    VálaszTörlés
  5. ha tényleg, néztem is, h én is kosorrú nyuszit szerettem volna, megh milyen szép kék szeme van :)

    meg azt is meg akartam kérdezni, h milyen animét tudsz ajánlani egy magamfajta agyilag meg lelkileg gyereknek :)
    Szeretem az animéket, de nem annyira, h elmélyüljek a világában, úh az ismereteim az animaxon vetített mesékben kb. ki is merülnek :->
    A Honey&Clover volt a kedvencem és hasonló mesét keresek :)

    Már tudom h kell szmájlit, csak lusta vagyok megcsinálni.
    http://www.spiceupyourblog.com/2010/10/smileys-emoticons-blogger-comments-form.html

    VálaszTörlés
  6. :) a Nyuszi tartása elég nagy feladat főleg, hogy mindent szétrág, szóval, ha egyszer arra jutsz, hogy szeretnél egy nyuszit, jól gondold át, hogy ki tudod e fizetni a károkat :D Nekem már 2 táskámat tette tönkre, akkor az ágyneműgarnitúrát is kicsipkézte és még sorolhatnám. ( És az ágyrapisiről nem is beszéltem még >< )


    Hm.. ha a honey és clover tetszett, akkor gondolom az iskolai/szerelmi szálra vagy "agyilag" behangolódva :D én is ilyenekkel kezdtem. ( Az animaxot nem szeretem, szinte csak gagyi animét adnak az utóbbi időben)

    A Nana című anime ami szerintem hasonló, mondjuk annyiban más, hogy ez zenés, de a szerelmi szál, suli és a dráma itt is megvan, és szerintem nagyon jó.

    Akkor még van yamato nadeshiko shichi henge c. anime, ami szintén egy nagy kedvencem. Ez már inkább vígjáték,de nagyon sokat lehet röhögni rajta :D imádtam. ( http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.903)

    A Fuyu no sonata (winter sonata) is egy iskolás szerelmi történet elég sok drámával. A hangvétele hasonlít a Honey and Clover-hez. Bár az animét nem láttam, de sorozatban megnéztem és nagyon jó volt. (http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.2466)

    A Byousoku 5 Centimeter csak 1 részes anime. Elég komoly témát boncolgat, a barátságból szerelem dolgot és hogy amikor felnőnek, hogy lesz kettejük közt egyre nagyobb távolság. A grafikája gyönyörűű!! Érdemes megnézni, felnőtteknek való inkább.
    (http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.1076)

    Ouran Koukou Host Club az egy olyan jó vígjáték egy kis szerelemmel fűszerezve, hogy az nem igaz. :D Ha rossz kedved van, akkor ezt vedd elő mindenképpen. Én az első részen már meghaltam annyira röhögtem xD
    (http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.476)

    Ha nagyon durva drámát szeretnél szerelmi háromszöggel, akkor a School Days-t ajánlom. Iszonyat jó anime. (http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.667)

    Hát így hirtelen ennyi jutott eszembe, még oda akartam írni a vampire knight-ot, de mivel animaxos szerintem ismered :D Nézegesd meg amiket felsoroltam, raktam hozzá linket is. ^^

    VálaszTörlés
  7. elsősorban a szerelmes-vígjátékos animék érdekelnének.
    az ilyen eret vágok a csuklómon meg magamba fordulós animék nem vonzanak.
    A Nanának is ilyesmi volt a hangulata, ezért nem is tetszett.

    A Kukucskát szerettem nagyon :DDDDDDDD

    Meg volt még egy mostanában, aminek nem emlékszem a címére, de arról szólt, h a magasabb iskoláslány szerelmes az alacsonyabb menő srácba és állandóan egymás vérét szívták :D

    És persze a Sailor Moont is szerettem....>.<

    Ezeket az animéket hogy lehet megszerezni? Egyik másik szimpinek tűnik :)

    Nyuszink biztos nem lesz, mert pici a lakás :(

    VálaszTörlés
  8. a magas lányos az a Lovely complex :D azt is imádom xD abból van manga is :D

    És persze, hogy sailor moon-nal kezdtem én is az animézést :D

    Animét én úgy szoktam leszedni, hogy rákeresek az anime címével meg odabiggyesztem a torrent download szót és úgy letöltöm, és animeaddicts-ről meg leszedem hozzá a feliratot.

    De amúgy nagyon sok online anime fentvan Indavideón is, meg az animeaddicts-en is lehet videót nézni

    Meg van egy FTP-s cím, amin rengeteg anime van.
    usteam-nek hívják, regisztrálni kell az usteam oldalon és be tudsz lépni a total commanderben

    VálaszTörlés
  9. ÁÁÁ KÖSZIKE, HOGY BELEÍRTÁL A BEJEGYZÉSBE!! nagyon jól esett :D (azért ezt egyáltalán nem vártam :) )
    A Yamato Nadeshiko Shichi Henge nekem is nagy kedvenceeeem!!! :D hát abból mindig megnézem az 1. vagy 2. részt amikor Kyouhei próbál főzni és elvágja az ujját xDDD az az ordítááás. imádom :DDD (nem vagyok szadista amúgy xD)
    + én ajánlom a Kuragehimét: online megtudod nézni :) : http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.2670
    és itt van mangában, jóval előlrébb tart: http://animeaddicts.hu/online.php?filelist.6473
    én inkább mangás vagyok, de ezt tudom ajánlani animében :)

    VálaszTörlés
  10. :D nincsen mit, ^^ Nagyrészt ti teszitek ki a kommentek nagy százalékát, szóval megérdemlitek hogy kiemeljelek titeket. :D


    Hehe jah, az jó rész XD mondjuk én minden részt imádtam benne, de a kedvenc jelenetem az amikor az első részbnn a szőke kisebbik srác (már nem tudom a nevét xD ) leguggol a bokorhoz és meglátja a csajt és így hátraborul XDD na az a fej nagyon nagy :D Amúgy nekem is van itthon egy koponyám, és pár ismerősöm mondta , hogy hasonlítok a Sunako chan-ra XDDD én is vérmániás vagyok :D ( legalábbis a fotóimban szeretem ha megjelenik ) :P :D

    VálaszTörlés
  11. vááááá xD én rosszul vagyok a vértől, ezért sem voltam még véradáson X.x
    ÁÁÁ megnéztem most azt a részt, amit mondtál xDD hát Yukinak az a feeeeej x'DDDD amúgy én a közepe felé külön megszerettem Hiroshi kommentjeit a részek elején+azt a hangooot :D imádom :D

    VálaszTörlés
  12. én imádom a vérvételt XD
    gondolkoztam is hogy elmegyek véradásra, mert 0ás a vérem és az bárkinek jó, mert ugyebár a nullás az egyetlen ami A,B,AB-snek is adható :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...