#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 23.

Miket hozott a postás??

Sziasztok!
Azt hittem, hogy ez a nap csak rossz lehet, mivel reggel elég rosszul voltam. Már szombaton is hőemelkedésem volt, úgyhogy gondoltam, hogy előbb utóbb ki fog ütni a nátha.
A legrosszabb, hogy le kell gyalogolnom a dokihoz, ami tök messze van, de mindegy. Még filózom rajta, hogy lemenjek-e edzeni, lehet, hogy nem kéne, viszont parázok, hogy, ha abbahagyom visszajön az a pár centi :/





Na, de a nap fő fénypontja a postás. :D
Ma 3 csomagot is hozott a drága postás néni. Meg is lepődtem teljesen, hogy mi ez a sok-sok csomagocska. 
Az egyik a Sunfleur cég-től jött Kénes arcpakolás és anyukámnak a Ránctalanító krém.
A második csomag a Soliteint cégtől jött, mégpedig egy bőrfinomító arcradír zsíros bőrre. Hm, hogy találták ki, hogy nekem zsíros a bőröm? :D Tök jó, örülök, hogy nem száraz bőrre való krémet kaptam. ^_^
A harmadik és egyben legaranyosabb csomag a Love2Smile Organic Cosmetics terméke. 4 db iszonyat aranyos fürdőgömböcske. Még a nevük is aranyos. :D " Angyali rózsakert organikus fürdőgolyó". Nagyon jó az illatuk, már amikor a postás elővette érezni lehetett. :D Jaaj annyira édes a csomagolásuk, hogy sajnálom elhasználni őket. xD
Azt hiszem jól zártam a mai napot kozmetikai termékek szempontjából.  :D


Mai nap várhatóak lesznek további termék teszt-es bejegyzések, ugyanis már rengeteg dolgot felhalmoztam amikről írni szeretnék. Utána feltöltök egy decemberi magazint, (szerintem a Blendát.)  Pénteken egy barátunk búcsúztatóján voltunk, ugyanis Amerikába ment. Na és a bulin viselt outfit-emről szeretnék nektek pár képet mutatni. :) Paphu mondásával szólva, hogy legyen valami kép rólam a sok japán között. :D Ne lepődjetek meg, még mindig hájas vagyok  :D ^_^"


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...