#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. márc. 27.

Macaroon - köröm inspiráció

Sziasztok!
Nemrég figyeltem fel erre a sütire a cukrászdában. Nagyon csábítóan néztek ki, de én elég ritkán 
merek új ízeket kipróbálni, így nem is vettem belőlük. (milyen kár) 
Nagyon megfogott a színük meg minden, úgyhogy a körmöm is ennek köszönhetően készült el. :D
 Már este van és kicsit a kezem is remegős, de azért valamennyire sikerült a "sütis" köröm ^^
Ha megszárad csinálok is róla képet. :)  De addig is jöjjenek a csábító képek, amiket gyűjtöttem nektek ^_^

U.i.: valaki már kóstolta valamelyiket? 
Milyen az ízük? :D







4 megjegyzés :

  1. Nagyon jól néznek ki és ebből gondolom, hogy finom is lehet...persze csak elméletben. Ha mégis vennél belőlük, azért írd meg milyen volt az íze :)

    VálaszTörlés
  2. a cukrászdában én csak a rózsaszín változatot láttam, de mindegyiknek más színű volt benne a töltelék :D szóval most már nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem péntek lesz a napja, hogy kipróbáljak pár ízt belőle. hehe

    VálaszTörlés
  3. Én még nem kóstoltam, de pont a múlt héten volt egy Macaron Nap Pesten 20-án. ^^ Ismerősöm volt kint és hízott 1 kilót. Azt mondta olyan, mint a habcsók, csak a külseje kicsit kemény, belseje puha, olvadós és a lekvár benne a hab a tortán. ^^

    VálaszTörlés
  4. 1 kilót? az semmi :D háhá
    Uhh, lekvár??! O_O
    sajnos nem szeretem a lekvárt XD
    remélem nincs mindegyikben. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...