#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. szept. 30.

⦗ COSMETIC ⦘ Holika Holika - Sweet Cotton Sebum Clear Powder In Mist Teszt


Mivel vége a nyárnak, és sikerült is tesztelgetnem ezt a kis arcpermetet, gondoltam írok róla, hátha valakit érdekelne a jövőben, vagy elgondolkozott rajta, hogy beruház rá. 

Ez a rendkívül aranyos/csajos csomagolású kis termék egy púderes permet, azaz a Sweet Cotton Sebum Clear Powder In Mist amely segít megakadályozni a túlzott kifényesedését a bőrnek, ugyanakkor hidratáló hatása is van. Pamut és menta kivonatot tartalmaz. A leírás szerint sminkelés után kell az arcbőrre fújni.


Na, de kezdjük is a tapasztalataimmal. Őszintén szólva, nem vagyok még megbarátkozva ezekkel a permetes termékekkel úgy ám-blokk. Nem tudom, hogy mit rontok el, ha elrontok egyáltalán valamit, de bevallom engem kissé zavar, hogy sminkelés után az arcomra fújva folyik le a permet a nyakamra, a ruhámra stb stb. Igen, próbáltam több fújótávolságból is, de valahogy nem az igazi. Úgyhogy amikor ki is próbáltam ezt a terméket mindig legyezgettem magam, hogy hamarabb megszáradjon. 
Én egyébként a legnagyobb melegben próbáltam ki. Púderes hatást nem igazán véltem felfedezni, de nagyon a faggyútermeléssel se csinált semmit. A pozitívum, hogy picit talán puhította az arcom, plusz nem beszélve a nagyon fincsi édeskés leírhatatlan illatról, ami a bőrömről árad egy darabig, az megér egy misét azért. : D Persze tudom, hogy sokan nem szeretik az illatos termékeket, vagy éppen nagy natúr kozmetikum lázban  égnek, na azoknak ugye nem tudom ajánlani. 

Igazából azért vettem meg ezt a terméket, mert a Testerkorán amikor leadtam a rendelésem, sajnos visszaírtak, hogy nincs raktáron valamiből és le kell vásárolnom. Mivel nem túl sok választás volt ebben az árkategóriában, ezért esett rá a választásom. 

Azt vártam tőle, hogy picikét fixálja a sminkem de nem vettem észre különösebben semmit, a zsíros bőrömmel szerintem senki semmit nem tud soha csinálni, szóval emiatt én nem pontoznám le ezt a terméket, viszont szerintem nem egy MUST HAVE termék. 

Nyárra igaz néha jó volt, hogy egy kis hideg permet van az arcomon, tényleg jól esett a hőguta kellős közepén, de legközelebb, ha veszek is nyárra permetet, biztosan valami citrusos illatú, és púder nélküli permetet fogok vásárolni. 



2 megjegyzés :

  1. A csomagolása tényleg szép de nem hiszem, hogy nekem való lenne. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos nekem se jött be. : /
      Nem is tudom, hogy próbáljak-e még a jövőben hasonló terméket, mint ez.. hümm

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...