#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. szept. 16.

Szobafelújítás 1.0, Szín: Fehér - Ikea, KIK shopping, vágyakozásaim tárgyai


Sziasztok!
A mai nap egy kicsit személyesebbnek mondható bejegyzést hoztam. *Megjegyzés: bocsi a mobilos képekért, de óriási pakolásban vagyok, úgyhogy hirtelen csak a telefon volt kéznél. (de előfordulhat, hogy lecserélődnek majd a képek, ha csinálok róluk szebbeket ) :D 
Bevezetőként elmondanám, hogy óriási, de tényleg óriási türkizkék rajongó vagyok, mindenből imádom ezt a színt, főleg feketével kombinálva testesíti meg nálam a "MUST HAVE" kategóriát, legyen az szobadekoráció, ruházat, füzet bármi. Nem meglepő, hogy a szobám is türkizkékben pompázik, ráadásul a szobabútoraim nagy része is sötétkék és natúr fenyő színű.
Szép is jó is volt 10 évig, de meguntam. :D


 A szoba átfestése is tervben van,mert nagyon koszos már a fal, tollas itt ott, meg minden baja van már.  Egyelőre a fehér és a világosszürke között vacillálok. A szürke egy picit vezet nálam jelenleg. :) 
Nagyon vágytam már rá, hogy valami változás történjen a szobámban. Mivel sajnos egy L alakú szobáról van szó, és az ágy csak egy helyen fér el, így nem nagyon lehet áttologatni a bútorokat, úgyhogy így jött az ötlet, hogy akkor én ebben az évben apránként kicserélem a bútoraimat, a régieket pedig eladom, már ha sikerülne, mert eddig sajnos még nem ment el egy sem. A kék szín nagyon karakteres, pedig jó kis szekrénysorom van ám. VIGYÉTEK! :D


Elsőnek vettem egy kis íróasztal kiegészítőt (1. kép) , egy Ikeás üveges polcos kis elemet. 5000Ft volt. Nagyon imádom, szerintem tök jól mutat majd, ha meglesz a fehér íróasztal is, mert azt még egyelőre nem tudtam megvenni. A KIK-ben találtam utolsóként ezt az aranyos ovális tükröt is, amit a képen láttok. 990Ft körül volt, ha jól emlékszem. Sajnos van rajta egy karc, pedig be volt csomagolva, ennek ellenére nagyon szépséges. Egyre jobban imádom a KIK-et, ha HOME DECO műfajról van szó.


 Ikeába is betértem természetesen, itt vettem pár gyertyatartót és kaspót. Ez a fajta kaspó már gondolom sokaknak nem újdonság. A bloggerek körében elég elterjedt, mivel szépen fotózható, gyönyörű termékről van szó. Imádom ezt a csipkemintát. A tartó egyébként nem műanyag, hanem fémes. Vettem 2 nagyobb darabot a fésűknek és a nagyobb ecseteknek,  amik kb 6-800ft körül voltak, és vettem 3 picit, mert kettő alapból kellett az írószereknek az íróasztalra, a másikban pedig a kisebb ecseteket tárolom.


Emellett vettem még két gyertyát is amik fantasztikus vaníliafagyi illatúak. Ahw, imádom. Egyet vettem elsőnek, aztán suliból hazafelé menet beugrottam még egy darabért. :D



Ez a kis rózsaszín cukiság pedig Ebay-ről van, licitáltam elég olcsón valami 200Ft körül volt, ha jól rémlik. Teljesen meg is feledkeztem róla, de tegnap megjött és jaj, annyira édes. Kis szívecske van a közepén. 


Beszereztem még szintén a KIK-ből pár szépséges képkeretet. Két darab sima fehéret, amik egyébként műanyagok, de nem látszik első ránézésre, úgyhogy teljesen jó 290Ft-ért. :D 
A másik pedig egy ezüst színű kicsit nagyobb barokkos stílusú képkeret. Kedvenc <3 Kár, hogy fehérben nem volt,. Fekete/Bronz/Ezüst színekben kapható még egyébként. (Ha még kapható) 


És végül utolsónak hagytam a legjobb dolgot, ami a legek legje jelenleg. :D Végre találtam egy szuper-jó, szuper-nagy, akasztós/tükrös szekrényt. Egyszerűen imádom. Sajnos a képeken nem jön át annyira a szépsége a tükör miatt, de azért nagyjából kivehető, hogy hogyan is néz ki. Két részből áll a szekrényke. Az alsó része teljesen tükrös, /mind a két elhúzhatós oldal/. Teljes alakos tükröt akartam mindig is, de nincs olyan fal ahová fel tudtam volna tenni, de így egycsapásra megoldódott ez is. ^^
És annyira jó, hogy végre be tudom akasztgatni a ruháimat. Pár hajtogatást megúsztam. :D 
A felső része is elhúzhatós, de az egy kisebb rész, ahol egy elég mély polc van, rengeteg cucc befér szerencsére. A szekrény egyébként 240cm magas, úgyhogy a felső szinthez kell már egy szék azért. xD 



Összegyűjtöttem nektek (és persze saját magamnak is) , hogy miket tervezek még venni/készíteni a jövőben. Ezeket csak apránként, ha éppen van egy kis pénzem magamra, akkor fogom beszerezni. Vagy, ha valami hihetetlenül akciós például. :D 


Az egyik legfontosabb, és talán hamarosan meg is valósul, az a komódvásárlás. Egyelőre Ikeás komódokat néztem csak ki. Voltam Kikába is meg itt ott, de még mindig az Ikeás komódok a legszebbek. Természetesen nem zárom ki azt sem, hogy használtan vegyek egy vintage komódot, amit aztán felújítok. Nem tudom még. Amelyik olcsóbban kijön pénzben, és jobban tetszik. :D


Pár csecsebecsét is szeretnék még. Valmilyen pici kihúzhatós fiókos ékszertartót mindenképpen szeretnék az íróasztalom feletti polcra.
Ezen felül jól jönne már egy óra reggelente. Nem kéne folyton a tv-n vagy a mobilomon néznem az időt a nagy kapkodásban.


Ugyan már vettem pár képkeretet mostanában, de szeretnék az asztalom előtti falra egy ilyen montázs-os képkeret is. Vagy olyat, mint az első két képen, vagy pedig külön szerzem be őket és rendezgetem el a falon a  kedvem szerint. Ez is még a jövő kérdése. 


És végül egy gyerekkori vágyam testesül itt meg. :D Imádom ezeket a szépséges zenélődobozokat. Nem kifejezetten vagyok ló rajongó, sőt.. de ebben a formában el tudnám képzeni az új komódomon ezt a kis csodát. És annyira szép dallamaik vannak jajj.  
Hallgassatok meg egy tipikus music box számot. Sajnos a zenélődobozok nem tudnak több szólamot játszani, de megnéztem már youtube-on hogy hogy szólnak a képen látható körhinták , és a másik verzióban is szép. Persze a linkelt videó jóval szebb. :) 



 Suli után be szoktam nézni az ikeába néha, mert két órám között rengeteg időm van péntekenként. Sajnos csak mobilos képek ezek is, de annyira szépségesek ezek a szobák, hogy muszáj voltam kattintani pár képet róluk. Hüm..


1 megjegyzés :

  1. Nagyszerű munka egy ilyen szép cikk közzétételéhez. A cikked nem csak hasznos, de ez is igazán informatív. eladó munkaruha magyarország

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...