#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2018. ápr. 17.

[FASHION] Hamis szeplő trend - Natural Look Ázsiában


Téged is szeplőkkel áldott meg az anyatermészet? Ne rejtsd el őket! 
A magyar emberek között a szeplő nem egyedi eset, nem úgy mint Ázsiában, így nálunk annyira nem terjedt el a "mű szeplő" divat. Mi leginkább alapozóval próbálunk megszabadulni tőlük, ám Ázsiában a szeplő egy új trend lett, ami már nagyjából 1-1,5 év óta hódít. 


Kezdetben a "Natural look" kezdett el keleten hódítani. 
Ezután az arc alatti kicsit vastagabb pirosítózás, ami a lepirult arcot és az "elpirulást" imitálta.
 Ezt a fajta makeup-ot még hívhatjuk "Igari-style" -nak is, azaz " Hangover-look" angolul. 


A lolita divat után nem csodálkozom, hogy a mű szeplő is megjelent, 
hiszen ez is a kislányos bájt hangsúlyozza. 
A szeplőktől az aranyos gyermeki ártatlanság hatás érhető el.
 Legalábbis Harajuku utcáin ezt nyilatkozták az új trendhullám viselői.
A youtube-on a "Fake Freckles" és a "Hangover-look " címszóval tudtok ezekre a makeupp tutorial-okra rákeresni, és elkészíteni a saját változatotokat. 

Mit gondoltok erről a divathullámról? 
Te kipróbálnád? 








2 megjegyzés :

  1. Kedves Blogíró! Engem is megáldott a természet szeplőkkel, amiket sok emberrel egyetemben utáltam. Középiskolában hozzászoktam és vegyes érzelmeim voltak vele, végül is, már nem utáltam. De mikor egyetemre jöttem és találkoztam kínai hallgatókkal, és egy kisebb beszélgetés alkalmával megdicsérték az arcom, főleg a szeplőim, büszkén hordom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen általában kezdetben mindenki utálja őket, de szerintem egyébként az eredeti szeplő elég különleges. Fotós szemmel imádom, ha valakinek van "egyedi" jellemzője. A szeőplő pont ilyen. Szeresd őket továbbra is. : ))


      Annie

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...