#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2017. szept. 17.

[COSMETIC] Solone Flight of Fancy Makeup Box - Review/Teszt


Nemrég a Mondoconon jártam, és volt lehetőségem végre személyesen is megismerni Szilvit. Meg is lepett egy szuper Solone és Neogence csomaggal. Sok-sok jóságot tartalmazott a kis szatyrom. A képen a neogence maszkok nincsenek még rajta. Pótolni fogom, ne izguljatok! ;) 
Első körben a Flight of Fancy Makeup Box-ot szeretném nektek bemutatni, aminek az a különlegessége, hogy magad állíthatod össze a palettádat, így mindenki megtalálhatja a kedvérevaló színeket. :) 

A palettát, és a többi kiegészítőt a www.szepsegcenter.hu oldaláról rendelhetitek meg,
 a Solone márka alatt. :)  | LINK




A paletta tokja nagyon szép lila, csíkos, fekete, Alice csodaországban mintával díszítve. Kicsit nehéz is volt fotózni, mert rendkívül tükröződik, és olyan, mintha két műanyag lapból lenne összerakva, így adva a doboznak mélységet. Az egyiken a csíkos lila, a másikon a fekete minta található. Mindenesetre nagyon minőségi, jól záródik, így biztosan nem potyognak ki belőle a választott szemhéjpúderek, pirosítók.


A tok belsejében egy hatalmas tükör is található, ami szerintem nagyon hasznos, imádom, ha valamiben tükör van, mert bármikor tudom ellenőrizni a sminkem. Egyébként maga a paletta nem mondható túl nagynak, így szerintem utazáshoz is praktikus lehet, teljesen táskabarát. A tok belseje mágneses, így biztosan megtartja a bele rakott dolgokat. 


Én 4 színt választottam így első körben. Később rájöttem, hogy egy pirosítóval lehet szebben nézne ki a szett, de sebaj. :D Két külöböző barna árnyalatot választottam. ( jó nehezen, mert annyi szép szín van egyébként. ) Az egyik barna egy hideg tónusú barna, még a másik egy melegebb. Ezekhez választottam két világos színt, ami szemzugba, és mozgó szemhéjra való. Szintén egy hidegebb fehéres, selyemfényű árnyalatot, és egy picit melegebb barackos, rózsaszíneset. Szerintem egész jól kiegészítik egymást, nagyon szépek együtt.  




A pigmentáltságra nincs semmi panasz. Szerintem lekörözi simán a japán Canmake szemhéjpúderemet, ami szintén hasonló barnás árnyalatú, és eddig a kedvencem volt. Ezekben a szemhéjpúderekben a pigmentek jóval apróbbak, mint pl. a canmake esetében, a fehéret pedig szaténos csillogásúnak mondanám. A tartósságát önmagában még nem teszteltem, mivel nekem eléggé olajos a szemhéjam így mindig rakok fel szemhéjalapot sminkelés előtt. A Holika Holika ikonikus szemhéj alapozóját használom, azzal nekem estig ki is tartott a szemsminkem, nem mozdult el túlságosan pár óra után sem, csúnya csíkot sem tapasztaltam a szemhéjamon. 

 Sötétben, szobai, normál fényben

Kinti, természetes napsütésben

Egy kis makró a gyönyörű szép pigmentekről. :) 



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...