#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 9.

HAUL - körömlakkvásárlás olcsón

Ezekről a körömlakkokról beszéltem az előbb. :)
1 eurós boltban lehet őket kapni. 
290 Ft-ért 2db-ot is kapsz. 


Ezek közül eddig a rózsaszínt és a piros repedezős lakkot próbáltam ki.
A repedezős lakkról annyi a véleményem, hogy *******. 
Nem ér semmit. Nekem egyáltalán nem tetszik. Nincs is ilyen szép piros színe amikor megszárad. :/
Nagyon csúnya. Viszont a csillogós lakkok 2 rétegben nagyon szépek. Főleg a piros és a lila :D 


2 megjegyzés :

  1. Tök szép az Aston lakk, meg a rózsaszín is tetszetős :D

    VálaszTörlés
  2. Már olyan rég akartam én is ilyen rózsaszínt,mert eddig csak erős pink lakkjaim voltak. A nude lakk meg most nagy szerelem. mint mindenkinél kb. :D kíváncsi vagyok, hogy hogy fog állni. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...