#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 5.

Hétvégi személyes post

Sziasztok!
Úgy látszik, hogy lassan, de rendeződnek a dolgaim. Szerencsére.
Eléggé lehangolt voltam az utóbbi 1 hétben, ezért nem is akartam nagyon írogatni. Kedvem sem volt hozzá, és nem akartam a blogomat lehangolttá tenni :) . De most már kezdek feléledni :) Remélem hamarosan minden a régi kerékvágásban fog menni. 


Először is azzal kezdeném, hogy az edzést természetesen még mindig kitartóan csinálgatom, az anyukámmal és barátnőmmel, Zsanival egyaránt.  Nem hagyom abba az tuti!. A heti 3x 2 óra mindig teljesítve van. :) A súlyom  szinte változatlan. Bár a héten az idegességtől nem nagyon tudtam enni, és volt olyan, hogy ráálltam a mérlegre és az előző naphoz képest 1 kilóval könnyebb voltam :D De most megint újra ugyanannyi vagyok. Viszont a centik megint mentek le. Bár most a csípőmön megállt, mert az egy hét alatt csak -2 cm ment le, de a hasamról (köldöknél mérve) még lement 5 centi aminek nagyon örülök. Már kezdem látni a változást. :D Már nem szorítja úgy a naci az "úszógumimat" :D  Remélem mire elkezd tavaszodni jelentősen vékonyabb derékkal/hassal térhetek vissza a nagykabátos szezonból :D 



Ma amúgy, mint láttátok folytattam tovább a Zipper magazin felpakolgatását. Még mindig van belőle. :D Nagyon hosszú ez az újság pfúú. :D De nem baj. 
Barátnőm Zsani is nemrég ment el tőlünk. Megdumáltuk, hogy ma csajos este lesz. Pezsgőzésről és társasjátékozásról is volt szó, de végül is körmöztünk helyette. :D 
Nemrég kezdte a gél lakkozást, későbbiekben pedig műkörmözni is szeretne. 
Az én körmeimről csak annyit, hogy valamiért most iszonyatosan rossz állapotban vannak. Nem szoktam rágni, de kb. úgy néznek ki, mintha tövig rágnám őket. Valamiért a körmöm egyszerűen kettéválik. Nagyon csúnya és nem tudok vele mit kezdeni. :(
Barátnőm javaslatára gél lakkot rakott rá, hátha így erősebb lesz a körmöm tőle. ( És talán nő is egy picit)
Nagyon vacilláltam, hogy milyen színű legyen :D 
 Rózsaszín, lila, fekete, piros közül választhattam.


Elsőnek nagyon a rózsaszín felé hajlottam, de mondanom sem kell, hogy a fekete mániám ismét legyőzött, és végül is fekete lett. :D 
Hogy a feketét feldobjuk, színes kövecskéket rakott a gyűrűs és mutatóujjamra. Nagyon szép lett, ahhoz képest, amilyen miniatűr körmöm van. :D Meg is szenvedett vele rendesen, mivel a körmeim akkorák, hogy kb. nagyító kell hozzájuk. :D  De tényleg nagyon szép lett. :) 
Holnap rakok fel róla képet, csak most olyan rossz a világítás, hogy inkább megvárom a természetes fényt. 
Erről jut eszembe, hogy Dzseni is küldött műkörmös képet. Eléggé Japánosra sikeredett, úgyhogy az ő körme is hamarosan látható lesz :))


Péntektől ígérték ugyebár azt a hatalmasan nagy nagy naaagy havazást. Én péntek hajnali 1kor még semmi jelentős változást nem tapasztaltam, de mikor másnap felkeltem és kinéztem az ablakon minden fehér volt. :O
Persze a híradó megint eltúlozta az egészet, egy kis hó és máris ilyen népriogatás van. Minden öreg néni ezen témázott, hogy jön a nagy hóó be kell vásárolni, úristen, jaaj mi lesz. 
Kiskoromban is volt ekkora hó, még sem volt ez ilyen nagy szám, és nem volt benne a híradóban sem. :D Mi történik itt??? 
Mindenesetre élvezem a havat egyenlőre a szobából nézve, de holnap már kőkemény hóemberépítés és szánkózás lesz, mivel megígértem a kedvenc ovis szomszéd leányzónak, Majának, hogy ha esik, akkor megyünk és milyen jó lesz :DD


Na, de mára ennyit mert már 1 óra van, igaz még nem vagyok álmos. 11 körül jött rám egy nagyobb álmosság hullám, de valahogy kiment a szememből. :D 
Puszi mindenkinek ^^

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...