#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 28.

25.000 - nagyon köszönöm nektek! :)

Sziasztok!
Most néztem rá a számlálóra, és meglepődtem, mert már 25.000 látogatónál tart az oldal! O_O
Nagyon örülök, hogy érdeklődtök az Ázsiai divat iránt. :)
A kommentelőimnek meg külön köszönet :)
Remélem, hogy visszanéztek még. :)




Mint látjátok a honlapom kicsit átalakult a tavasz miatt.
Erre ma esik a hó xD )
Na mindegy, szóval remélem tetszik ez a blog stílus.
 Aki régi látogató az tudhatja, hogy régebben volt már ez a design. :)



CHUCHU! 

2 megjegyzés :

  1. Akartam is írni milyen tetszetős az új fejléc a japán lánykával.
    Csak így tovább Eni! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ^^
    Nagyon sokat szenvedtem vele mire eltaláltam a méretet :D
    Meg le akartam venni a felette lévő feliratot, de sajnos sehogy sem lehet :/

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...