#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. jan. 2.

Kicsit megkésve │ Mit kaptam karácsonyra?


Sziasztok!
Picit megkésve, de a mai napra végre sikerült elkészülnöm a "Mit kaptam karácsonyra?" poszttal is. Mivel kint az évszaknak köszönhetően a fényforrás gyakorlatilag nulla, a szobámban meg hát mondjuk úgy, hogy a világítás az nem nevezhető világításnak, így elég nehéz volt összehoznom valami normális képsorozatot. :D
Azért remélem tetszeni fog nektek! ^_^



► Első az egy asztali lámpa, amit barátomtól kaptam, és már nagyon nagyon kellett a szobámba, mert egyetlen egy fényforrás van csak, és mivel L alakú a szobám pont sehol nincs elegendő fény. :D 


► Ezt a cuki kis üvegangyalkát a szomszédunktól kaptam. :) 


► El lettem bőven látva poharas gyertyákkal is. :D Nagyon fini illatuk van. Na hát igen barátom tudja, hogy a málna nálam abszolút befutó illat. :D 
Most a csokisat kezdtem el égetni, mert a csoki az nekem mindig olyan télies illat inkább. :) 


► Az egyik fő kedvenceim ezek az irtó aranyos kaktuszok voltak. Tudjátok én egy hatalmas kaktusz rajongó vagyok. Lehet, hogy még nem meséltem róla, vagy nem tudjátok, de imádom az összes kaktuszt. Sajnos a szobám növények szempontjából el van átkozva, mert csak a reggeli órákban van természetes fény, ezért alig van olyan növény ami 1 évnél több ideig bírja nálam. Voltak kaktuszaim is régebben, de azokat is sikerült valahogy megölnöm. :( 
Remélem velük nem így járok majd, mert olyan kis szépségesek. 


► A kis kaktuszok után felbuzdulva én is megleptem magam egy hatalmas szépséges kaktusszal, ami illik a többihez ^^ 


► Ezzel a lámpással már hónapok óta szemezgetek. Mivel az Örs vezér tér közelében járok suliba, nagyon gyakran Ikeázok, és folyton csak stíröltük egymást. Most végre nálam van. :P 


► Igaz, hogy nem karácsonyi ajándék volt ez a 2016-os naptár, de a Dolce Blocco márka volt olyan rendes, hogy idén is kaptam tőlük egy naptárat, ami már most a kedvencem. Egy hosszabb bejegyzést tervezek még róla, mert annyira szép, hogy muszáj több képet is csinálnom. :) 


► Ez az ágytakaró pedig már látható volt nagyobban ITT is, de azért raktam most be, mert akkor nem említettem, de ezt karácsonyra kaptam elméletileg, csak mivel akciós volt azon a héten, így jóval előbb kaptam meg anyuméktól. :) 
Azóta persze a macska befoglalta magának. :D 


 ► És végül egy nagy szerelem. :D
Végre megkaptam az új telefonom, ami egy XIAOMI Redmi Note 2. 
Mellé pedig vettem egy szuperjó tokot is. Annyira szép, nem? 
Nem látszik, de dombornyomott a mintája. :) 
Ígértem a telefonról bővebb bejegyzést, ezt természetesen észben tartom, 
és ígérem írni fogok még róla. :D
U.i.: Ezt nem kaptam, ez volt az én ajándékom saját magamnak. :D 




És ti miket kaptatok? 
Minek örültetek a legjobban? :) 

 

4 megjegyzés :

  1. Szia ^^ Megtudakolhatom, hogy a tokot honnan rendelted/hol vetted? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Természetesen! ^^
      Aliexpress-ről rendeltem.

      Ettől az eladótól: http://www.aliexpress.com/item/Fashion-Painted-relief-hard-precision-holes-cover-case-For-Xiaomi-Redmi-Note-2-Free-shipping/32470798653.html

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...