#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. jan. 22.

⦗ COSMETIC ⦘ Koreai kozmetikum teszt │Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel



 Sziasztok! Rég volt már ilyen típusú bejegyzés, úgyhogy hoztam nektek egy koreai kozmetikum tesztet, ami jelen esetben nem más, mint a Holika Holika Aloe Verás Shooting Gél-je. Lehet, hogy mondtam már, nem emlékszem, de a környezetemben élők elég jól tudják, hogy óriási aloe vera fan vagyok, de hát ez érthető is, hiszen ennek a növénykének számtalan jó tulajdonsága van. Bőrre kenve is csodákat tesz, de belsőleg is, azaz ital formájában is árusítják, tehát elmondhatjuk, hogy az aloe vera egy multifunkcionális kis növényke. 

Az aloe vera különböző összetevőinek egyedülálló összjátéka eredményezi, hogy a növény sokrétű gyógyhatással rendelkezik, és a szépségápolásban is jól használható. Gyulladáscsökkentő hatású, segíti és gyorsítja a sebgyógyulást, valamint erősíti az immunrendszert. Külsőleg alkalmazva értékes anyagai a bőrön keresztül szívódnak fel.

Mindegy, hogy a bőröd normál, zsíros vagy száraz, esetleg már idősebb vagy. Az aloe vera ellensúlyozó és harmonizáló minden bőrtípusnál. Az aloe a bőrhöz igazodik, a száraz bőrt nedvesíti, a zsíros bőrt normalizálja.
Az érett bőrnek pedig különösen jót tesz, hiszen fokozza a kollagéntermelést.
A fenti ábra is azt mutatja, hogy mennyire sokoldalú az aloe vera. Használhatjuk tehát pattanásos bőrre, napégésre, hajra, szemeinkre, a hajunkra , borotválkozás után, de használhatjuk sminkalapként és arcpakolásként is. 


Ezt a 250 ml-es Holika Holika aloe gél változatot még tavaly vettem, szerintem nyár környékén ha jól emlékszem. Azóta folyamatosan használom így most már elég jó kis véleményt tudok róla alkotni. 
Volt olyan hét amikor minden nap használtam, mert éppen túl sok mogyorót vagy hasonló zsíros dolgot ettem, mint a Lays chips és társaik. Szóval mondhatjuk úgy, hogy az étkezésem kissé tönkretette az arcom pattánügyileg. El kell, hogy mondjam, hogy abszolút nem csalódtam a termékben. Egyenesen imádom. Nyáron hűsítő hatású volt, télen pedig a száraz részeimet ápolta le. Én főleg sebekre használtam, mivel a pattik után gyakran sebes lesz a bőröm és sokáig elég csúnya marad, de ez a gél eléggé felgyorsította a gyógyulási folyamatot, és ahogy nézem heg sem maradt egy-egy pattanás után, és ezt szerintem ennek a gélnek (is) köszönhetem. Gyakorlatilag mindenféle területre felkentem már ezt a gélt, hogy tesztelgessem. Hajam végeire is raktam, de szerintem nem elégszer, hogy lássak is belőle valami konkrét változást. De pl. láb borotválás után felkenve is nagyon jó, kevésbé lettem piros pöttyös. Továbbá sminkalapként is szoktam használni, ha érzem, hogy megint kezdek kipattogni. Abszolút megállta a helyét így is, mivel elég gyorsan kb. 1 perc alatt beszívódik a bőrbe, úgyhogy a sminkelést is elég hamar el tudom kezdeni, ami ugyebár fontos a reggeli gyors készülődések miatt. Jelenleg 3-4 különböző alapozóm is van. Folyékony, és cushion formájú is, de egyikkel sem lépett furcsa reakcióba. Nem pergett le az alapozó és semmi hasonlót nem tapasztaltam, így mindenképpen ajánlom sminkalapként mindenkinek, aki csak egy könnyű valamit szeretne az arcára, nem pedig nehéz zsíros krémet. (Nivea sminkalapok..) 

Én a sajátomat egyébként a RoseRoseShop weboldaláról rendeltem:
INNEN

 

4 megjegyzés :

  1. Ezt ki kell próbálnom.Már meg is rendeltem a sajátomat. Köszi, hogy megmutattad ezt a terméket: :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit! Remélem a te bőröd is szeretni fogja! : )
      Egy tippem van, hogy használd folyamatosan, ne csak elvétve egy héten egyszer, és akkor látni fogod te is a hatását. ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...