#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 2.

Díjat kaptam Paphu-tól :)



Sziasztok!
Az első díjamat Paphu-tól kaptam. 
 Nem is kezdődik annyira rosszul ez a 2012-es év. :) 
Külön köszönet még neki, hogy A 15 kedvelt blog között én is ott vagyok! ^^
(És tényleg kicsit felvidítottál :D ) <3



A bejegyzésnek ezeket kell tartalmaznia:
  • köszönetnyilvánítás
  • sorolj fel 7 dolgot magadról
  • nevezz meg 15 blogot, amiket kedvelsz

A 7 dolognak nem tudom, hogy mennyire kellene meghökkentőnek vagy érdekesnek lennie. :D Megpróbálkozom valamivel, bár lehet, hogy egyáltalán semmi érdekességet nem tudok hirtelen magamról. :D
  1. Kiskorom óta nagyon vonz mindenféle dolog ami a mágiához, boszorkánysághoz, varázslatokhoz, jósláshoz, horoszkóphoz fűződik. :D Persze voltak gyenge szellemidézéses próbálkozásaim is, azóta rájöttem, hogy nem szabad ilyet :P   Ja és jósoltam már kártyából is :D
  2. Imádom a rendőröket. :D Valamilyen Isteni sugallat visz rá, hogy minden rendőrt megnézzek. Kb. 10 éves koromban elhatároztam, hogy mindenképpen szerzek egy rendőrsapkát! o_O  Aztán utána jött az, hogy már pedig én rendőr leszek. ( Vagyis inkább bűnügyi helyszínelő ), de az extra rossz -3,75 ös szemem ezt nem tette lehetővé. Pedig milyen jó rendőr lettem volna. Hmm.. :D 
  3. Minden vágyam, hogy Japánban dolgozzak egyszer. Főleg valami divatmagazinnál lennék fotós :)  ( De gondolom ez nem lep meg senkit, ha a blogom témája is Japán :DD )
  4. Mániákus füzet gyűjtő vagyok. De nem akármilyen füzetet. Főleg a gyönyörű, egyedi naplókra és határidőnaplókra pályázom. Páromtól is egy nagyon szép kemény borítós naplót kaptam tavaly karácsonykor. ^^  Londonból is az volt az első dolgom, hogy szép füzeteket keressek és hozzak haza, ami sikerült is elég olcsón :D ( Ja és amúgy, kb. 5.-es korom óta írok naplót,nem rendszeresen, de írogatom ^^ )
  5. Mindenki szerint nagyon finnyás vagyok mert csak a vizet szeretem , nem szeretem a lekvárt, a mézet, a teákat, kávét és a gombát. :D
  6. Most ahogy írom ezeket, egy élethű nagyságú és kinézetű koponya ül velem szemben :))))
  7. Amikor gyerek voltam, akkor nagy gportal szerkesztő voltam. Nagyon sokszor voltam kiemelt gportálos. Kb 4 portálom volt. ( főleg csajos témában)  ( És még most is élnek az oldalak, csak annyira ciki, hogy nem vállalom fel xD ) 

És most lássuk az én 15 kedvenc blogomat. Bevallom nagyon sok blogot olvasok a Sminkbox.hu jóvoltából, de nagyon ritkán írok kommentárt, pedig rengeteghez írnék, csak néha már idegesít az a sok SPAM-es kód izé. :D

4 megjegyzés :

  1. de édes az a szivecskét dobáló kutya izé valami *_______*

    nagyon örülök, h jobb kedvre derültél kicsit :)
    És tök jóóóóóóóókat írtál :)
    A szellemidézéssel kapcsban milyen élményed volt, h így megrettentél? Nekem is volt, bár én kicsit be voltam nyomva, úh nekem nem volt olyan sokkoló :D

    Képzeld, 4 nap alatt végignéztük a Lovely complexet. Olyan jóóóóóóóó volt, és most muszáj vmi más mesét mondanod (csak egyet, én úccse tudnék választani :) mert hiányérzetem van :)
    A Kimi ni Todoke jön most lefele, az milyen?

    VálaszTörlés
  2. Ja hát nem rettentem meg, mert nem történt semmi különös, ( velem legalábbis :D ) de amiket olvasgattam könyvet meg minden, egyik se ajánlja ezt a dolgot olyanoknak akik kezdők, úgyhogy én jókislány vagyok és betartom :D

    A lovely complexet kb én is olyan 2-3 nap alatt végeztem annyira tetszett. :D
    Szerintem a Kimi ni Todoke az jó Anime, már nekem is sokan ajánlották, de még nem néztem meg :D

    VálaszTörlés
  3. Egyedül a 6. pont mondott nekem újat! :D :) Azok a jó kis gportálok ... :D Nagyon gáz, Istenem ... emlékszem még a régi szép időkre! :D :) Ja és köszönöm, hogy a felsorolásban vagyok! <3 :)

    VálaszTörlés
  4. hát igen :D neked nem tudok sok újat mondani :D
    Jaj ne is mond. még valamikor ma is kapok emailt gportal-ról :DD XD

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...