#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 21.

Ami még várható..

Na sziasztok!
A mai napba sajnos ennyi fért bele, egy élménybeszámoló plusz egy körmös post. :D
Holnap jobban belehúzok eskü. :D 
Na, de ezt a cikket csak azért írtam meg, hogy lássam, hogy mikkel tartozom még nektek. :P

A közeljövőben tehát lesz:
- Blistex limonádés ajakápoló teszt
- Balea Trend it Up száraz sampon teszt
- Nemrég beszerzett körömlakkok bemutatása
- Eladó cuccok is lesznek,
 amik megrendelhetőek nálam :) 
 (főleg ékszer, körömlakk, övekkörömmatrica témakörben)
- Kénsampon teszt
- Több, mint 1 hónapos használat után jönnek a 
SUNLEUR termék tesztek. :)
- Kallos tejproteines hajpakolás teszt.
- 2011 decemberi befejező magazinok felrakása
- És a legfontosabb! Március első napján visszatér a kedvenc virágos dizájnom :)
(Aztán lehet, hogy beüt nálam valami gikszer és tök másmilyen lesz :P Pláne, ha nem tudom visszaállítani :D  ) 



Húúha, nem is gondoltam, hogy ennyi minden lesz :D
Remélem még ebben a hónapban sikerül őket teljesítenem, de, ha nem, akkor tessék piszkálni vele :P
GoodNight! ^_~


4 megjegyzés :

  1. én is szeretem azt a sablon :)
    Hát nem fogunk unatkozni, de Te se :))

    Jó, h a blistexről fogsz írni legelőször, mert felcsigázott :D

    VálaszTörlés
  2. :D én meg már azt hittem, hogy ez a limonádés/málnás blistex már lejárt lemez :D

    VálaszTörlés
  3. Na akkor örülök, hogy valami újat tudok mutatni :D a Bejegyzés már fent is van ^^

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...