#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 28.

A hajam története 2003-tól kezdve! - vigyázat Sokkoló képek! :D

Sziasztok!
Nemrég megnéztem, hogy működik-e a régi ezer éves Myvip-em és láss csodát , igen! :D
Megnéztem a 2007től kezdve a képeimet, és úristen. :D Nagyon brutálisak. Ultra gázak. :D Kár, hogy ezt akkor még nem láttam xD Mivel ez a múlt, így arra jutottam, hogy miért-ne vállalhatnám fel, hogy milyen is volt a hajam régen, és hogy alakult át a mostani állapotára. :)
A képeket időrendi sorrendben tettem fel. A kezdetektől - mostanáig. :)
Csak erős idegzetűeknek! :D


Kezdetek kezdetén, még az eredeti hajszínemmel. 
Hm.. sajnos dátumot nem tudok, de úgy 12-13 éves lehettem itt. :D


Olyan 2002-2003-as

2005
Itt jött egy kis vadulás és fekete festékkel festettük be a hajam legalját, mert akkoriba ez volt a menő, hogy, ha összecopfozod, akkor félig ilyen félig olyan.. :D Csak, hogy az én hajamon ez nem működött mivel egyenes hajon mutat csak jól.  De ezen a képen a már kikopóban lévő fekete festéket láthatjátok. 


2007. ??
hidrogén szőke haj 2 kis fekete melírral bolondítva. :D
Itt úgy gondoltam, hogy jobban nézne ki, ha nem alul lenne a fekete, hanem két oldalt egy csíkban.
Asszem Avrilnek volt olyan haja. De mint mindig az én hajamon ez sem nézett ki jól. :D 


2007. szeptember
Itt már láthatóan kikopott a fekete a hajamból. :D


2007. október.
 Rájöttem, hogy a fekete csúnya volt ezért kiszőkíttettem megint az egész fejemet. :D



2007. november
Az áttörés szele!
Itt jöttem rá, hogy a szőke tönkretette a hajam, és sürgősen változtatnom kell a dolgon.
Első lépésként megszabadultam a hidrogén szőke fejemtől 
és mogyoróbarnára festette a drága fodrászom. 


2008. január
Mint látjátok kb "nyakig"/ vállig érő hajam volt csak. 
Borzalmas volt átélni, hogy így tönkretette a szőkeség a hajamat :DD
 Mindig is hosszú hajam volt, de annyira eltört, hogy ilyen rövidre kellett vágatni. :( 


2008. április 
Házilag festettük "mogyoróbarnára" a hajam, de mint látjátok ez inkább sötétbarna lett. :D 


2008. május
Mint látjátok az otthoni "sötétbarnára" festés kezdett átmenni fekete árnyalatba.


2008. november
Már annyira nem látszódott a hajamon, hogy sötétbarna,
hogy fogtam magam és most már kékesfekete hajfestékkel festettük innentől fogva.


2009. január- február
Itt már fokozatosan kezdett rendbe jönni a hajam. Láthatóan nőtt május óta. 


2009. május
Itt asszem már semmi baj nem volt a hajammal. Itt már sokkal dúsabb, 
mint amilyen előzőleg volt. 


2009. Június
Itt már nagyon örült a fejem, hogy ismét visszatért a
 nagy sörényem. :D Azt hiszem ebben a 2 hónapban valamiért brutálisan megnőtt a hajam. :D


2009. november
A hajam még jobban növekedésnek indult. :D
Azt hiszem 2009-ben kezdtem el a szilikonmentes sampon használatát.
Erre csak utólag jöttem rá.
Amúgy nem volt tudatos a szilikonmentességre való átállás.
Egyszerűen csak egy féle sampont vettünk mindig, és kiderült, hogy szilikonmentes. :D 


2010. április
Hát itt a hajam nagyjából tartja a hosszát


2010. december
Hirtelen felindulásból frufrut vágattam a szalagavatómra :D 
+ jó pár centi le lett vágva az aljából.


2011. február
Itt már láthatóan megnőtt a frufrum
Kicsit nehéz volt vele bánni, sehogyan sem akart megállni. :D


2011. június
Szintén frufrut vágattam, de most nem olyan szög egyeneset, mint 2010 decemberében.
Ezt más fodrász is csinálta amúgy. :)


2011. augusztus
Hát ennyi ideig tartott a frufrum. 1-1,5 hónap alatt le is nőtt nagyon szépen. :D


2011. november.
Most már végleg eltűnt a drága frufrum. :D
Megint visszatért a simán oldalt elválasztott haj, amitől lehetetlen megszabadulni. :D


2012. január
A hajam itt eddig ért. :)
A végek nem töredezettek, semmi probléma a kezelhetetlenségét kivéve.
Mivel állandóan összegubancolódik -.-"



2012. március
A képen látszik, hogy foltos a hajam, mert régen festettem már be, 
úgyhogy itt lesz lassan az ideje, mert már a fejem tetején látszik, 
hogy szőke vagyok eredetileg. :D
Utálom a lenövést grr -.-"
2012 december 
Itt már valamennyire látszik, hogy kezd barnás színre átváltani a hajam,
 ugyanis most "lenövesztő" fázisban vagyok. 
Kicsit meguntam a feketét és világosodni szeretnék. :D 
Ha a májusi képet nézem, akkor olyan sokat nem nőtt most a hajam. 
Mondjuk idén szokatlanul sokszor voltam fodrásznál, hogy a végéből vágjon. :D 
Bár azért látszik, hogy egy 5 centit nőtt az előző képhez képest. 

2013 január

2013. június 
Próbálom lenöveszteni a fekete festéket. 
Ráraktam a képre kontrasztot, hogy lássátok, hogy halad a projekt. :D


2013 június vége

2013. szeptember
Itt már látszik, hogy kifakult teljesen a fekete a hajamból. A fejem teteje sokkal világosabb, mint az alja. Kicsit fura így, de mindegy. elmegy.. :D 
Már 1 éve nem festettem a hajam. Jeeh


Nagyon brutálisak a képek ez tény és való. :D Borzalmas hajam volt, fúúj :D

2015. augusztus
Itt tartok jelenleg a hajnövesztésben.

24 megjegyzés :

  1. Látom az emo hullám téged is megtalált :D (engem is :D)

    VálaszTörlés
  2. mitől nő ennyire gyorsan a hajad????:O:O:O

    VálaszTörlés
  3. Nem all jól a sotet szin,legyel inkabb szoke,de NE az a legvilagosabb!

    VálaszTörlés
  4. Velvet Fizz: igen megtalált :D amikor még itthon nem volt divat, akkor kezdtem, aztán ahogy egyre több embert láttam ebben a stílusban , lemondtam róla mert ciki lett :DD

    VálaszTörlés
  5. Ms.Xixin.: nem tudom mitől nő. Lehet, hogy attól, hogy 2 éve szilikonmentes sampont használok ( amiről nem is tudtam :D ) de most már tudatosan szilikonmenteset választok.
    Nem vasalom/göndörítem a hajam, tehát semmi forró hőnek nem teszem ki. :) jah és nem járok fodrászhoz sem, és a hajfestékem ammóniamentes :D

    VálaszTörlés
  6. Unknown: A szőke nagyon sápította /sárgássá tette az arcom, a photoshop mentes képeket fel sem mernék vállalni szőke hajjal. :D Eddig mindenki a sötét hajra szavazott, mert elég kerek fejem van, amit ez a sötét haj kicsit ellensúlyoz. Én is imádom, mert hangsúlyosabb a világoskék szemem is.
    Nem mellesleg a szőke nagyon roncsolta a hajamat, szóval 110%, hogy nem fogom kiszőkíttetni :)
    És mióta sötét a hajam azóta sokkal kevesebb Ps kell az arcomra. ( színügyileg )

    VálaszTörlés
  7. Szia! Nem írnál valamit a szilikonmentes samponokról? Mire kell figyelni és milyen készítményeket találtál jónak? Nagyon szépen megnőtt a hajad!

    VálaszTörlés
  8. wow,rengeteget változtál :O az a nyuszis kép nagyon jó,te is szép vagy és a nyuszi is édi :)

    VálaszTörlés
  9. Eni, meghajlok a bátorságod előtt :D :)

    Sztem is jól állt a szőke, olyan baba arcod lett tőle.
    Nem mintha a fekete nem lenne jó, sőt!
    Nekem a second edition frufrud is bejön. Nőcis vagy vele :D

    Ammóniamentes szőkítő vajon van?! >.<

    VálaszTörlés
  10. Julcsi: dehogynem, ha gondolod ma estére összegyűjtök pár infót és érdekességet róla. :)

    VálaszTörlés
  11. Nóra: az a fura, hogy én még mindig úgy érzem, hogy olyan mintha, még ugyanúgy néznék ki mint 13 évesen, csak fekete verzióban :DD
    ^^ U.i.: köszönöm a nyuszim nevében is :))

    VálaszTörlés
  12. paphu: háhá köszönöm :D igen, amikor elkezdtem feltöltögetni a képeket, akkor egyszer a szőke hajba fekete csík ultra ciki hajnál majdnem meggondoltam magam, de aztán inkább megcsináltam, hogy lássák, hogy azért nekem sem volt mindig szép hajam, és hogy azt is lássák a többiek, hogy tévhit, hogy a fekete hajfesték jobban roncsolja a hajat mint a szőke, ez a képek tanúsítják a legjobban. (Már, ha ammónia mentes a festék természetesen!)

    Szőkével az a bajom, hogy nagyon sok szín nem állt nekem jól. :D Most meg felvehetek bármit, a ruhatáram is színesebb lett. A narancssárga borzalmasan állt rajtam. Mióta fekete vagyok imádom, mert jó a fekete-sárga kontraszt :D

    A 2. frufrun még gondolkodom, pont a héten filóztam rajta hogy el kéne mennem csak a frufrut levágatni. :D

    Amúgy szerintem van ammóniamentes szőke is, én a Casting-ot használom és az a festék drága ugyan, de van minden színben és mindegyik ammóniamentes úgyhogy nekem megéri. Ja és ráadásul olyan erős hajfesték szaga sincs.

    De az a poén, hogy amikor szőke voltam én mindig fodrásznál festettem be, ami meg elvileg jobb festék, mint a sima drogériás.
    De hát látjátok, hogy a szőkétől mennyire elfogyott a hajam :D Úgyhogy senkiben se bízzatok, ha hajról van szó :D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jól állt a hidrogén szőke, azok a képek nagyon cukik *O*

    VálaszTörlés
  14. én is nagyon sokáig kerestem, amíg a mostani fodrászkámat felhajtottam.
    Ő az első, aki úgy tudja befesteni a hajam, h nem károsodik (nagyon).

    Az a baj, h nekem elég sötét az alaphajszínem és nem tudom, h az ammóniamentes kiszívná-e rendesen.

    Hajrá a frufruval! Én ezer éve magamnak vágom, mer a fodrászok egyszerűen nem tudják olyanra levágni, amilyet én szeretnék.
    Pont tegnap vágtam....kicsit rövid is lett, de szerencsére hamar megnő :)

    VálaszTörlés
  15. Köszi Godzilla ^^

    Paphu: Én most egyáltalán nem járok fodrászhoz, néha néha betévedek egy frufru igazításra és ennyi, de most szerencsére, ha elkap a frufru hév, akkor tudom, hogy kihez menjek. :)
    Én is találtam egy-két jó fodrászt a tavalyi "ballagás, szalagavató"-s időszakomból. :D

    VálaszTörlés
  16. Jézusom, én még emlékszem a szőke hajadra!!!! :DDDD szerintem jobb a fekete, de hát én mindig is azt támogattam : )
    (Dia voltam:D)

    VálaszTörlés
  17. tényleg emlékszel rá? :D kb. egyik volt o.társam se emlékszik rá xDD
    Dia hát igen, minket az ég is feketének teremtett. igaz, hogy most te vörös vagy :D de úgyis vissza fogsz térni :P

    VálaszTörlés
  18. a fekete nagyon jól áll a szőke nem jön be:S szép vagy feketén:) kb nekem is ilyen hosszú de már vagy 1 éve és nem akar nőni:| melyik sampont használod?*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh köszi, végre valaki, aki szerint nem jó a szőke. :D
      A képeket visszanézve én is utálom. :D xD
      Most már sötétbarna vagyok, mert a fekete hajfesték sem a legjobb a hajnak,(hát még a szőke>.<)
      szóval a barna kímélőbb, úgyhogy most pihentetem ezt a hajfestés dolgot. :)

      Szilikonmentes sampont használok már több, mint 4 éve.
      Konkrétan az ELSEVE szilikonmentes dúsító samponját használom ( lila színű ) balzsamot azt mindig váltogatom. Sokáig ennek a samponnak a balzsamját használtam, de aztán váltottam. Nagyon szeretem pl. a Garnier Ultra doux balzsamokat. (pirosat)
      Ja és hajmosás után én mindig befújom Gliss Kur haj spray-vel. Mindig másfajtával. Mikor milyet hoz anya.
      :D Hát ennyi lenne.
      Amúgy nem járok egyáltalán fodrászhoz. Évente egyszer a barátnőm levágja a hajvégeimet fodrászollóval és ennyi. :D
      Nem tudom mitől nő ilyen gyorsan :D
      Amúgy mióta sötét a hajam azóta nő ilyen gyorsan, most, hogy így a képeket nézem. :D

      Törlés
  19. Szerintem a barna volt a legjobb, attól olyan élettel teli volt az arcod. :)
    De a legjobb hogy elhagytad azokat a nagyon durva sötét szemfestéseket. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj hát nekem az a mogyoróbarna csak a vöröses szín miatt nem tetszett. :D Az valahogy annyira távol áll tőlem. Inkább a hideg barna színek tetszenek. De pont most írtam egy bejegyzést, hogy ismét barna szeretnék lenni a fekete után ^^
      Hehe ezt sokan mondják, hogy szolidan szebb az arcom, és nem vagyok olyan rémisztő. :D

      Törlés
  20. A 2015-ös képen nagyon szép a hajad és milyen szép hosszú. Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Tibor! Sok évbe telt, de szeretem, hogy ilyen hosszú lett. És volt erőm megnöveszteni. :)

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...