#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 21.

Ez az első nap...

Sziasztok. 
Ez az első nap, amikor egyáltalán nem fáztam :D se a buszon se kint nem fagytam meg. Annyira jó volt napozni a buszon ^^ sütött rám a nap hm... és már a madarak is jobban csiripelnek. :D Várlak TAVASZ!! 


Mostanában kicsit el voltam havazva, de gondolom észre vettétek, hogy Valentin nap után kicsit megállt itt az élet. :D Most viszont visszatértem, úgyhogy el is kezdtem felrakni a maradék 3-4db
 tavalyról maradt decemberi magazint. Mivel lassan március van és már a februári számokat kellene felraknom ezért most nem egyesével cikkenként, hanem részekre bontva rakom fel a magazinokat. ( Mondjuk megfigyelhetitek nálam, hogy ezt mindig hó végén szoktam elkövetni, amikor nagy lemaradásban vagyok :D )


Jah és a rossz hír, ami szintén közrejátszott abban, hogy ilyen lassú vagyok, az a Zasshiko nevezetű külföldi oldal "visszavonulása" miatt van, ugyanis onnan (is) szedem a magazinokat, de most egy ideig pénzhiány miatt nem tudja tovább működtetni az oldalát, ezért befagyasztotta a már eleve felrakott magazinokat. Le van védve majdnem mindegyik jelszóval így nem tudtam leszedni a Januári magazinokat egy könnyen. Csak pár darab van meg eddig. Remélem hamarosan visszaáll a rend. Én is úgy megvenném a magazinokat, de 30-40dollárokért van fent Ebay-en, ami azért nem kis pénz 1db újságért. Előfizetni meg szintén nem lehet Magyarországra. :/ 
( Vagy csak eddig nem találtam olyan webshopot aki vállalja ide a kiszállítást ) 


Vettem pár új " No márkás" körömlakkot, amiket majd bemutatok nektek hamarosan. 
Csak még megszabadulok előtte a fekete Gél lakktól, mert már eléggé lepattogtak úgyhogy valamit kell alkotnom a körmeimre, mert már elég csúnyák. :D


A mai napom suli szempontjából elég rossz, mert nincs első 3 órám, de a busz pont úgy jön, hogy 40 perccel órakezdés előtt odaérek. Ha későbbi busszal megyek akkor, meg 30percet kések, szóval sehogy sem jó. :D
Anya megkért, hogy vegyek Kénsampont, mert már elfogyott, és apum is ki akarja próbálni, mert neki is  gyorsan zsírosodó haja van. 


Persze a DM-ben el is csábultam, úgyhogy a Kénsampont kiegészítve vettem még egy Trend it Up, Balea Száraz-sampont is, amiről sok jót hallottam. Hátha ezzel is el tudnám tolni a hajmosást. A harmadik dolog amit vettem, ez a Blistex málnás - limonádés ajakápoló, amiről szintén jókat hallottam és már régóta ki akartam próbálni, de eddig soha nem volt az Allee-s Dm-ben. 
Összességében kb. ennyi dolog történt. Most még gyorsan felpakolok pár újságot aztán mennem kell tanulni. Japánról tartunk előadást osztálytársammal Nikivel :) 
Nem lesz gond a megtanulásával úgy érzem :D Mondjuk még Photoshop leckém is van szóval lehet, hogy estig elkészülök és még rakok fel pár Új tartalmat :)


Nah puszi nektek! 
CHU CHU



5 megjegyzés :

  1. dejó képeket vadásztál össze :) Én is várom a tavaszt, nagyon.
    Bár tavasszal a köcsög galambok is beköltöznek az erkélyünkre >______<

    Én úgy utáltam előadást tartani, pedig nekünk csak magyarul kellett, geokémiából. Meg volt vmi másik tantárgy, de az olyan szarul sikerült, h töröltem a rövid- és hosszútávú memóriámból :D
    Ti miről fogtok beszélni?

    Képzeld, elkezdtük nézni a Kilarit.....juáááájjj xD

    VálaszTörlés
  2. Szia! ^^ köszike

    Nugyi nekünk sem japánul kell tartanunk :D csak Japánról. :D Nekünk most a Tipográfia órán kell a Japán írásról tartanunk :)
    Nem egy nagy cucc, főleg, hogy érdekel is a dolog :D

    Kilarit? :D
    Júúj az nagyon agyatlan mese. :D
    Jaj amúgy most jutott eszembe egy másik anime, , a grafikája inkább Kilarira hajaz, és egy kis "fantázia" is van benne. :D
    A neve Full Moon wo Sagashite. Sajnos van benne 1-2 szomorú rész, de összességében vicces :D

    VálaszTörlés
  3. hát igen én is reggl éreztem a tavasz közeledtét... olyan jó meleg volt napfényben *-* én sem fáztam, viszont a szemem kiégette suliba menet :D

    VálaszTörlés
  4. Akkor én értettem félre. De nem meglepő :D
    Sok sikert az előadáshoz, bár ha jól gondolom akkor szerencse nélkül is jól fog menni ;]

    VálaszTörlés
  5. :D Én örülnék nagyon ha már japánul tudnék előadást tartani :D minden vágyam, de sajnos 50ezertől kezdődik a kezdő japán tanfolyam :(

    Köszi az előadás megtörtént és jelentem 5öst kaptunk :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...