#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 28.

Da Vinci vollare körömlakk teszt - Hime gyaru körmök

Sziasztok!
1-2 hete vettem Budapesten egy neve nincs nagykerből pár új körömlakkot. A neve Da Vinci vollare. Még soha nem hallottam erről a márkáról, úgyhogy kicsit félve vettem meg őket. Bár nem voltak drágák. 5 db-ot vettem. Ebből egy az sima átlátszó fedőlakk mert már elfogyott,  kettő db csillámos és az utolsó kettő pedig 2 különböző rózsaszínes árnyalat. 
A körmömet még múlt hét csütörtökön csináltam, ma pedig hétfő van és még mindig kifogástalan az állapota. :D Nagyon meglepődtem. Jobban bírja, mint az Essence lakkjaim. Vagy csak jobban vigyáztam most rá? Hm.. nem tudom :D  A körmöm amúgy hime gyaru / hime lolita stílusban készült, ugyanis ez áll hozzám a legközelebb a Japán stílusok közül. :) 
A gyűrűs és a hüvelykujjamon két pici matrica van és Flora csillámos lakk réteg.
 Az egyiken egy szívecske a másikon meg egy virágos matrica van ^^ 
A sötétben amúgy világítanak. :D Nagyon menő : DD
Ja és ami a legjobban meglepett, hogy a lakk hátuljára az van írva, hogy Made in Eu, nem pedig China. :D Pedig azt hittem, hogy ez is kínai, de nem!

Fontolgatom, hogy a lakkok nektek is elérhető legyen-e. Ha igényt tartanátok Da Vinci lakkokra, akkor jelezzétek, és, ha elég sokan vennétek, akkor havonta 1x, amikor megyek vásárolni, akkor veszek nektek is, amit postán elküldenék nektek.
Na, hogy tetszik az ötlet?






6 megjegyzés :

  1. A da Vinci klakk lengyel gyartmany,350 ft itt Pesten 100 as bolt,euros bolt is tartja

    VálaszTörlés
  2. Szia. Sokszor járok Eurós boltban, de eddig csak Flora meg Aston lakkokkal találkoztam. Örülök, hogy ráleltem, mert nagyon jó színeik vannak :)

    VálaszTörlés
  3. Időközben amúgy a honlapjuk " .pl " végződése miatt én is rájöttem, hogy lengyel a kicsike :D A kövi cikkemben írtam is :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon kis tündi lett a körmöd. Nagyon jó színe van :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! ^^
    Rózsaszín fan lettem, már a lábkörmeimet is kifestettem ezzel a lakkal. :DD

    VálaszTörlés
  6. Amúgy folyamatosan venni fogom a Da Vinci lakkokat, főleg natúr árnyalatokat, úgyhogy majd letesztelgetem őket. :)
    A kék csillámosat is kipróbáltam már, fekete lakkra rákenve, és iszonyat jól nézett ki, bolond voltam, hogy nem fotóztam le. :D
    Most meg még nem akarom leszedni ezt a rózsaszínt, mert kíváncsi vagyok, hogy meddig fogja bírni. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...