#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 5.

Dzseni műkörme + saját körmöm Zsanitól (+régi műköröm)

Sziasztok!
Ígértem nektek tegnap, hogy rakok fel képet a körmömről, amit Zsani csinált nekem :)
Szerencsére a fények kedvezőek voltak, úgyhogy sikerült is pár kép. :)
A másik ígért köröm Dzsenié volt, akinek Japánosra sikeredett műkörme van. :)

Na mi a véleményetek?

Zsani remekműve a picurka körmeimre :D
(Gél Lack)


Dzseni Japán feelinges műkörme :)


Régi saját műkörmöm :)


7 megjegyzés :

  1. nagyon tetszik a régi és a mostani körmöd is! és az a valami, amit szorongatsz:D az egy irattartó?

    VálaszTörlés
  2. köszönöm ^^
    Amit szorongatok az egy pici körömkészlet :D
    Claire's-ben vettem :)

    VálaszTörlés
  3. http://japan-trend.blogspot.com/2011/11/rossmann-haul-termek-tesztek.html


    régebben már írtam róla egy bejegyzést :D

    VálaszTörlés
  4. hű, én sosem tudnám megszokni a műkörmöt. a mostani viszont kis tünci :)

    VálaszTörlés
  5. hát én is nagyon ritkán csináltatok műkörmöt. Ami a képen van műkörmöm azt is a ballagásom miatt csináltattam :))
    Szerettem meg minden, csak nagyon tönkretette a körmömet, arról ne is beszéljünk, hogy a kontaktlencse berakás eléggé fájdalmas volt vele. :D Főleg amikor elkezdett lenőni és egyre hosszabb lett. :D
    Remélem, hogy a gél lakktól majd megerősödik a pici körmöm és hoszabb lesz :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszik a feketén színes díszítésű :]

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...