#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 5.

2012-es kívánságlistám

Sziasztok!
Nemrég láttam, hogy megjelent az essence új szortiment tavasz/nyári kollekció, és már is kinéztem pár olyan dolgot amit tuti, hogy meg fogok majd venni. Természetesen nem egyszerre, mert azért én sem vagyok milliomos. :D Több olyan dolog van, amit még az előző listámból sem tudtam mindent beszerezni, de mindegy. :)
Na, de lássuk, hogy mik a beszerzési tervek 2012-re. :D 


  • Az essence filc tusait nagyon szeretem, ez még ráadásul 2 végű is, szóval ez 100%, hogy a kosaramban fog landolni amint megjelenik. :D



  • Nude lakkok. Hm.. mondanom sem kell, ez az idei év kedvenc színei. Ha nem is essence márkából, de Nude lakkom tuti, hogy lesz ebben az évben. :D Szerelem első látásra. *_*



  • Essence fedőlakkok. Ezek is nagy szerelmeim. Már a korábbi fedőlakkokkal is szemezgettem, pl. a konfettiset és azt a szép kék csillogósat néztem ki. hm.. o_O Talán azokat is beújítom majd idén, szépen sorjában. :D 



  •  Az előző személyes bejegyzésemben már írtam, hogy pocsék állapotban vannak a körmeim, úgyhogy egy ilyen körömerősítőre is szükségem lesz idén. És ez "Ultra Strong" körmöt ígér, szóval ki fogom próbálni. :D 


  • A legeslegesleges legnagyobb szerelmem 2011 óta kísért, mióta egy hostess csaj rám fújta ezt a parfümöt. o_O Azóta megőrjít engem ez az illat. :D Akárhányszor bemegyek a Douglas-be, mindig magamra fújom, annyira jó illata van. Óhh.. Nem vagyok nagy parfüm mániás,mert ha veszek is, azt kb.  1 évig is használom. :D  De ezt a parfümöt egyszerűen meg kell szereznem. Imádom! 



  • A sulimból kifolyólag nagyon sok cuccot kell magammal cipelnem, pl. ecseteket, festéket, krétát, szenet, és jó lenne ehhez egy Nagy, nem merevített, pakolós fekete táska. :D Nagy szerelmem az olyan táska, amin egy hatalmas masni van. Múltkor láttam egy ázsiai csajnál, annyira szép volt az a táska. *_* Ami a képen van , ilyet keresek, ilyen kis "zsákos" buggyos" félét. :D Ha láttok ilyet, szóljatok please!! 


  • A kívánságlistámon van még egy telefon. Eddig a Samsung-al szemezgetek, de lehet, hogy más fog kisülni belőle. :D

  • A másik technikai kütyü elvileg idén meg is lesz. Ez nem más, mint egy ASUS laptop. Már régóta igényt tartanék egy laptop-ra, de mindig inkább fényképezőgépet vettem az árából. A mostani gépem már olyan lassú, hogy lehetetlen vele dolgozni, szóval ez elkerülhetetlen. Szerencsére Paphu és  párja jóvoltából sikerült egy nekem teljesen megfelelő gépet találniuk, jobb gépet nem is találtam, szóval bízom bennük. :D 






2 megjegyzés :

  1. utánanéztem ennek a charm rose nevezetű parfümnek és hát jah.. :D nem egy olcsó darabka az tuti.. és még illatgyertya is van belőle . . :)
    amúgy az essence szemhéjfilc egyik vége satírozó?

    VálaszTörlés
  2. bizony én is mindig nézem, bár a gyertya nem kéne, de a parfüm hát azt elfogadnám bármikor. :D
    A szemhéjfilc-en én is gondolkodtam, nagyobb kép nincs róla, szóval gőzöm sincs, hogy mi a másik vége. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...