#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 24.

Hajam mostani állapota

Sziasztok!
Ígértem nektek hajas képeket, így 1-2 havonta.
Sajnos a ricinust eddig csak 1x volt alkalmam használni, mert hétvégén 80%-ban nem otthon vagyok és hétköznap meg nem igazán van arra időm, hogy 3 óráig rajta hagyjam a hajamon. 
Már lassan 1 hónapja használom a Kallos tejproteines hajpakolást. 
Kb. 3x használtam pakolásként, és hajmosás után pedig balzsam helyett ezt használom inkább.
A hajam amúgy szerintem sokkal puhább lett, mint amilyen volt. Kb 1-2 centit nőhetett eddig, ami nálam olyan átlagosnak számít. A hajam színét most ne nézzétek, mert nagyon csúnya foltos, most hogy elkezdett kikopni a fekete. >.<  Jövőhéten fogom befestetni anyummal,és 2 doboz kékesfekete Casting hajfestéket szoktam elhasználni, mert 1 doboz sajnos nem elég :(  Szóval egy hajfestés ára nálam nem olcsó mulatság, főleg, hogy a Casting nem a legolcsóbb festékek közé tartozik. De mivel ammóniamentes, így csak ebben a festékben bízok. :)
Néha a pakolás annyira könnyíti a hajamat, hogy kicsit lelapul. De mondjuk ez a hosszú hajtömeg miatt is lehet. :D Valami jobb fazont kéne vágatnom a hajamnak, mert tényleg egy kicsit "lapulevél" feelingje van szegénynek. :D
Na így hirtelen ennyit a hajamról, most jöjjenek a képek. :)


Az bal oldali képen a még "félkész" állapotú kicsit vizes hajam, mivel nem szeretem 
teljesen megszárítani. 
( Amúgy hideg/langyos levegővel szárítom végig :) ) 
A jobb oldali képen a már magától megszáradt állapot.
Ez a ricinusolajos pakolás után készült.



Ezt a képet már láttátok, csak azért raktam be, hogy megnézzétek, hogy milyen volt a hajam két hónappal ezelőtt. (bal oldalt)
És milyen most (Jobb oldalt)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...