#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. febr. 21.

Tavaszváró körmök

Sziasztok!
A gél lakk (nehézkes) megszabadulása után,  tavaszias nude körmöt csináltam magamnak.
A tavasz miatt egy virágminta került a gyűrűsujjamra és egy fekete nonfiguratív minta a hüvelykujjamra. 
A lakk amúgy az Aston volt, amit már megmutattam nektek a múltkori körömlakk-vásárlásos postomban. :)
A színe amúgy kicsit barackosba hajlik át, ami a vakumentes képen látszódik is. 
A mintákat nem én csináltam, azok csak matricák, ami bármely Kínaiban megtalálható.
A virágok szélei kicsit leváltak, de visszatapogattam őket :D

És ti milyen körömdíszítéssel 
várjátok a tavaszt?  :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...