#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 18.

Valami bekattant - levágtam a hajam!!!


Sziasztok!
Emlékeztek nemrég írtam egy posztot, hogy le merjem e vágni a frufrum. Nem vagyok egy nagy fodrász, de  ma úgy keltem fel, hogy valamit muszáj kezdenem a hajammal. Fogtam magam és jól levágtam. :D Kb. 7-8 centik repültek le a hajamról egy csettintésre. Kicsit beremegett a kezem is a művelet során, de egyelőre nem bántam meg. Kicsit fura még, szokatlan, hogy valami piszkálja a szemöldökömet. :D Na meg az is fura, hogy nincs homlokom. :D 
Már csak a hajszínemet kéne picit világosítani és készen is lennék. :D 

Na, de most jöjjenek a képek. 
Szerintetek maradjon ez a frufru, 
vagy legyen olyan mint a régi?








13 megjegyzés :

  1. De jóóó! Szerintem sokkal jobban áll így! :D

    VálaszTörlés
  2. Egyértelműen maradjon a frufru ^^ <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó! MAradjon ilyen!! :))

    VálaszTörlés
  4. Jó lesz, de ne fésüld teljesen pónisra :)

    VálaszTörlés
  5. A cím olvasásakor kisebb szívrohamot kaptam, hogy talán az egész hajadat levágtad.... :D Aztán a képeket látva megnyugodtam. Nagyon jól áll ez a frufru, maradjon! :)

    VálaszTörlés
  6. Áh köszönöm mindenkinek! Soha nem volt ilyen frufrum. >.< Tűrögetem jobbra balra, de valahogy mindig ilyen full egyenesre áll be. :D Valamelyik képen látszik is hogy megpróbáltam eltűrni, hogy ne ilyen kleopátrás maradjon. Kicsit rövid lett, úgyhogy túl sok dolgot nem tudok most még kezdeni vele. :D

    VálaszTörlés
  7. ha nem írod, h Te vágtad, komolyan azt gondoltam volna, h fodrász. Nagyon jó áll *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Paphu. :D Áh most fodrászra nincs pénzem. :D Na jó igazából ha a fodrászra bízom a frufrum soha se lesz olyan amilyet én akarok. De ha én vágom le, és cseszem el, akkor legalább magamat tudom hibáztatni >.<

      Törlés
    2. és legalább ingyen volt..egyébként fodrász nekem se tudta sosem olyanra vágni, mint amilyenre én tudom :P :D

      Törlés
    3. jaja! :D
      mától kezdve csak magamra bízom a hajam az tuti. Rájöttem, hogy jól tudok hajat vágni. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...