#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 1.

Heti történések - málna mánia


Sziasztok!
Ohh, hát ismét vasárnap van, és megint jön egy kis személyes post a mindennapokról :) 
A héten többnyire az új blog kivitelezésével foglalkoztam. Mindenképpen szerettem volna egy saját blog témát. Már nagyon régen nem foglalkoztam html kódokkal, de jól esett kicsit törni a fejem rajta. :D Utoljára kb 6 évvel ezelőtt a Gportal-os oldalam szerkesztésénél használtam rengeteg féle html kódot, de azóta se jött elő ez a téma. A blogon természetesen most minden saját készítésű, még a csipkés háttér is, úgyhogy titkon most büszke vagyok magamra, mert nagyon tetszik a végeredmény. Nem vagyok és nem is voltam soha ilyen nagy rózsaszín fan, de a japán stílusok megmutatták, hogy nem csak a fekete színből áll a világ. :D 
Már elég régóta megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy lefotózom az összes málnás illatú cuccomat, amit eddig vettem. Nem tudom tagadni, hogy odavagyok az összes málnás dologért, de azt hiszem ezt már valamikor leírtam az egyik személyes bejegyzésemben. :D 
Sajnos, ha bemegyek egy üzletbe és meglátom valamin a málnát, rögtön késztetést érzek, hogy megvegyem. >.< Nem tudok ellenállni. Imádom megenni, és szaglászni is. :D 
Az egyik kedvenc Fa tusfürdőmet épp ma végeztem ki. :) hmm nagyon fincsi illatú. Imádom. 
Ja amúgy, ha a málnás gyűjteményem közül akartok valamiről tesztet, akkor írjátok meg és írok róla bővebben. :)


A héten lementem visszavinni a könyveimet. Sajnos nem volt bent az a könyv, amit ki szerettem volna venni, de találtam 2 másik jó könyvet. Remélem tényleg jó lesz. A borítója tetszik szóval csak nem lehet rossz. :D Tudom, hogy nem kéne borító alapján választanom, de eddig nem választottam még mellé. :D Az elmúlt néhány hónapban 20 könyvet olvastam ki. Voltak persze közöttük kevesebb és hosszabb oldalszámúak is. 
Az egyik könyv egy bizonyos Súlyos, nagy, merész, bátor című könyv. :D 
A tartalma röviden annyi, hogy van egy anyuka, aki folyton fogyókúrázik, és a tökre átlagos testalkatú lányát is állandóan piszkálja, hogy ne egyen annyit stb. stb.
Eddig a 60. oldalnál járok, kicsit szokatlan a könyv stílusa, mert sokszor van olyan mondat, hogy pl. " Anya kiment a mosdóba, én közben eldugom a csokis papírt az ágyam mögé. " Szóval kicsit szokatlan ez a fogalmazásmód, de végül is meg lehet szokni. 


A másik könyv címe Shiver - borzongás.  Gőzöm sincs a tartalmáról, valószínűleg valami szerelmes sztori lehet, mert a könyv hátulján van kb 2-3 sor, amiből ezt lehet kikövetkeztetni, de más tartalom nincs a könyvön. Hát meglátjuk milyen lesz. :D Kíváncsi vagyok, mert tetszik a borítója. 


Nem tudom, hogy ti hogy vagytok a meleggel, de nekem konkrétan már hőgutám van. Nem bírom ezt a meleget, ráadásul holnap vásárolni megyünk a párommal és a hajam pedig iszonyatosan szívja a meleget. Kb. felforr a fejem. Sapkám pedig nincs. :/ 
Anyum talált egy jégkrémet 50 ft-ért, és ahhoz képest, hogy ilyen olcsó, iszonyatosan finom. :D Ezzel próbálom itthon túlélni ezt a forróságot. :D 


Szegény állatok sem bírják ezt az időjárást. A nyulam, Vincent nagyon kivan a melegtől. xD 
A szomszédtól kértünk 4 db csempét, amit az ágy alá tettünk és rá pedig jégakkut raktunk, úgyhogy most ott hűsöl szegénykém egész nap. 


Anyával mindig vasárnap szoktunk nekiállni a körmözésnek. Ő egy NYC körömlakkal festette ki a körmét. Mostanában ő is rákapott ám a Neon színekre. Legalábbis a neon rózsaszínre. Most viszont egy visszafogottabb rózsaszínnel festette ki. ( képen láthatod is a lakkot) Én pedig egyszerű rózsaszínre festettem és rá pedig pár körömmatricát raktam. ( világítós szívecskéset :D ) A mai körmömet amúgy a Fa tusfürdős képen láthatjátok is.^_^
Ma átjött a barátosnőm és kicsit levágta az eltöredezett hajvégeimet, ja én meg egy kicsi oldalfrufur-t vágtam magamnak tegnap, plusz néhány tincset átfésültem a másik oldalra, hogy ne legyen mindig csak középen elválasztva a hajam. Tök uncsi volt. T_T
Holnaptól nem igen lesz új post, mert a páromnál leszek, persze a kommentekre és email-ekre válaszolok. :)
Ja amúgy holnap az Ázsia centerbe megyünk, főleg fürdőruhát és cipőt keresek, ja és, ha van olcsón műszempilla, akkor azt is veszek, mert a japános sminkem hiányos nélkülük. :D


Hát további szép estét nektek, olvasgassátok, nézegessétek az új júniusi számokat amiket felraktam. ^^ Szerintem elég sok ötletet lehet meríteni az újságokból. Némelyikben azt hiszem, hogy van körömdíszítési cikk, meg nyári hajviseletes cikk is, úgyhogy lessétek meg őket. ^_^

* Chu chu *

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...