#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 1.

Serical Milk Protein Hajpakoló Krém - avagy a csodatevő


Sziasztok!
A mai nap a Kallos tejproteines hajpakolásáról szeretnék nektek egy két dolgot elmondani.
 Főleg a tapasztalataimat. A bloggerek között igen gyorsan terjedt ennek a "balzsamnak" a pozitív híre. Mondanom sem kell, hogy én is egy ilyen tesztes blog post alapján döntöttem úgy, hogy megveszem. Az ára is nagyon kecsegtető, 1Literes kiszerelés nálunk 700-800Ft körül mozog. 
Nagyon megéri a nagy kiszerelést megvenni belőle. ( Szerintem ) 
Nekem derékig érő hajam van és úgy 1,5-2 hónapra volt elég. Az illata mennyei, bár a párom szerint idegesítő :D szóval az illat megítélése eléggé relatív. Tényleg nagyon erőteljes illatról beszélünk, úgyhogy annak ajánlom, 
aki nem túl finnyás az erős illatokra. 
Ez az egy literes adag már régen elfogyott, csak aztán elfelejtettem
 megírni róla a bejegyzést. :D
Igen, tudom, hogy kicsit szétszórt vagyok, de, ha valamit veszek és kell róla a termék teszt cikk, akkor igenis szóljatok rám, ha netán elfelejteném. :D Nem fogok megharagudni érte. ^_^
Na szóval, a címke szerint selymessé, puhává teszi a hajat. 
Szokásos szöveg igen... :D 
Az én hajam az idők folyamán úgy 3-4x változtatott színt, úgyhogy eléggé meggyötörték szegényt az évek. Emiatt is vettem meg ezt. Azt tudni kell a hajamról, hogy gyorsan zsírosodó, sok , de vékony szálú hajam van. Úgyhogy ennek tudatában olvassátok az én tapasztalataimat. 
Először úgy használtam ahogy rá van írva. 20 percig hagytam kb. a hajamon. 
A pakolás lemosása után tényleg nagyon puha lett a hajam, 
és nagyon fincsi illatú is.
Viszont rájöttem, hogy nekem az nem jön be, hogy 20 percig rajtahagyom, mert szárítás után olyan durván kezelhetetlen lett, hogy az na. Teljesen a fejemre lapult a hajam, és össze vissza szállt mindenfelé.
 (Mintha valami elektromos hatás érné a hajam >.<)
 Egyszerűen nem tudtam mit kezdeni a helyzettel, úgyhogy többet nem is használtam pakolásként, csak balzsamként. Balzsamként 1-2perces rajtahagyás után viszont elég jól szerepelt. Főleg a hajvégeimre raktam, mert ugyebár gyorsan zsírosodó hajam van és nem igazán tesz jót, ha sok balzsam kerül a fejbőrre.
 ( Ezt még a fodrászom  )
A lelapulásban lehet, hogy az is közrejátszott, hogy eléggé hosszú hajam van és biztos, hogy van súlya is, de más pakolásnál ezt nem tapasztaltam, úgyhogy tuti, hogy inkább azzal volt a gond, hogy ez egy "nehéz" pakolás volt a hajamnak. 
Mindenesetre én mindenképpen ajánlanám azoknak, akik mondjuk hajszínt váltottak, vagy állandóan sütik, vasalják a hajukat. Szerintem a töredezett és a durva tapintású haj ellen egész jó ez a pakolás. 
Hogy megvenném-e még egyszer?
Naná!

* Chu Chu *

6 megjegyzés :

  1. Húúú, erről már egy csomót hallottam, de csak jókat. o.O Én azért óvatos vagyok az ilyen olcsó termékekkel. :)
    Tetszik a blogod, fel is iratkoztam, ha van kedved, nézz be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Szerintem alapjáraton jó kis termék, mondjuk most más Kallos balzsamot tesztelek. :D majd arról is lesz hamarosan post. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ugyan ilyen van! :)
    Bár az én hajam inkább valami drótkeféhez hasonlítható...nagyon sok hajam van, vastagszálú és körülbelül 6 féle festék van rajta.. Nem mondanám hogy a legjobb amit valaha használtam én imádom az illatát! :)
    Az én hajamra 5 perc amit rászánok (nemtudom miért én nemtudok 20 percet várni)általában nem szárítok hajat hanem megvárom míg magától megszárad éjszaka. ÉÉs tényleg puhább a hajam tőle. Ennyi pénzért 1 liter ajándék! :)
    nézz be hozzám is :)
    http://makeupgarden.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nekem a hajam vége drótkefés, főleg ha magától hagyom megszáradni. Nekem sem az abszolút kedvenc balzsamom, de tökéletesen megfelel az elvárásaimnak jelenleg. És hát igen az ára verhetetlen az biztos.
      Én sem szoktam 20 percig rajta hagyni. Nekem úgy nem jött be. :/

      Törlés
  4. Nagyon szeretem ezt!!!!!Az én hajam nagyon hosszú (kb.60 cm) úgyhogy kell is az mennyiség és ilyen árban ennyi "csodatevőcuccot" csak ezt találtam!!!!!!Puha,ápolt és szép lesz a hajam!!!! *-* Nagyon jó a blogod Annie, mindig beugrok ide friss infókért az ázsiai divatról,bandákról és persze szépségápolási tippjeidért!!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az én hajam is a fenekemig ér 1 centi híján, úgyhogy nekem sajnos az ilyen bolti 250 ml-es termékek kb 1-1,5 hétig szoktak tartani, ami pénzben elég drága. Egy sima gliss kure, garnier stb balzsam 6-900ft , ez meg 800ft, és egy teljes liter. Azért nem mindegy.
      Azóta persze már terméket használok a Kallostól, mert meguntam ennek az illatát, de az is ilyen nagy 1 literes kiszerelés. Majd lesz róla szerintem blog bejegyzés, ha elhasználtam az egészet. ^^

      És köszönöm szépen, hogy olvasol. ^^
      Írj nyugodtan bármikor, akár a chatbe is! :))
      További jó olvasgatást a blogon.

      (u.i.: ha bármi tipped, javaslatod van az oldallal kapcsolatban, írj bátran! ) ^^

      Annie

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...